معرفی پروژه های ساختمانی

ساخت وبلاگ

امکانات وب

پرسشنامه بررسی نگرش دانشجویان نسبت به پوشش زنان توسط جامعی تهیه و تنظیم شده است و شامل 25 گویه است. جامعی (1393) در مطالعه­ای روایی و پایایی پرسشنامه بررسی نگرش دانشجویان نسبت به پوشش زنان را مورد بررسی و تأیید قرار داده است. ضریب آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه 797/0 اعلام شده است. عدد بدست آمده نشان دهنده­ی این است که پرسشنامه، از قابلیت اعتبار و به عبارت دیگر از پایایی لازم برخوردار است. دانلود پرسشنامه

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 20:42

خوشبختانه امروزه میوه های خشک در هر فروشگاه و مغازه خرده فروشی در اطراف ما موجود است. سابقه تولید میوه خشک (به طور خاص پسته) در ایران را می توان از صدها قرن پیش جستجو کرد و بدون شک هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که بتواند ادعای چنین سابقه قدیمی و عمیقی در تولید میوه های خشک داشته باشد. بعلاوه ، این واقعیت که طعم و مزه میوه های خشک ایرانی بی سابقه است قابل چشم پوشی نیست. آجیل خوراکی و میوه خشک دو گروه مختلف از محصولات هستند که معمولاً توسط یک شرکت در تجارت بین الملل مورد معامله قرار می گیرند. دلیل این امر ماندگاری بیشتر آنها در مقایسه با میوه ها و سبزیجات تازه و همچنین شرایط نگهداری مشابه است. از مغزهای خوراکی و میوه های خشک نیز به روشی مشابه استفاده می شود: به عنوان میان وعده یا به عنوان مواد اولیه آشپزی در محصولات نانوایی یا شیرینی جات. میوه خشک میوه ای است که اکثر محتوای اصلی آب از آن حذف شده است. این کار به صورت طبیعی ، با استفاده از خشک کن های خشک انجام می شود. شرکت بازرگانی صادرات کالا تجارت طلایی ایران Golden Trade می تواند در این زمینه با شما همکاری کند.

کیفیت میوه خشک صادراتی باید چگونه باشد؟

الزامات كیفیت عمومی برای صادرات میوه خشک و آجیل این است كه محصولات باید از “كیفیت سالم ، منصفانه و قابل فروش” برخوردار بوده و نام كامل كشور اصلی خود را داشته باشد. میوه ها و سبزیجاتی که تحت پوشش استاندارد خاصی نیستند باید از استاندارد عمومی – یا استاندارد قابل اجرا UNECE برخوردار باشند. اپراتورها آزادانه انتخاب می کنند که از کدام استاندارد ها در شغل تجاری خود استفاده کنند.

رایج ترین الزامات کیفی مغزهای خوراکی و میوه های خشک به شرح زیر است:

میزان رطوبت (حداکثر سطح برای محصولات خاص تعریف شده است) ؛

اندازه گذاری (برای هر نوع میوه خشک و آجیل متفاوت است) ؛

برش خاص (برای انواع خاصی از میوه های خشک) ؛

سطح و انواع مواد نگهدارنده استفاده شده

کلاس کیفیت (تعریف شده توسط یکنواختی و تحمل).

نحوه برچسب زدن محصول برای صادرات میوه خشک

در تجارت آجیل خوراکی و میوه خشک شده از برچسب زیر استفاده می شود:

نام محصول باید اعلام شود ، مشخص کند که آیا محصول به طور طبیعی خشک شده است یا قند اضافه شده است (برای انواع خاصی از میوه های خشک)..

نام محصول؛

نام و آدرس تولید کننده ، بسته بندی کننده ، توزیع کننده یا وارد کننده ؛

دستورالعمل های نگهداری میوه خشک صادراتی

با این حال ، ممکن است شناسه تعداد و همچنین نام و آدرس تولید کننده ، بسته بندی کننده ، توزیع کننده یا وارد کننده با یک علامت شناسایی جایگزین شود.

در مورد بسته بندی خرده فروشی ، برچسب گذاری محصول باید مطابق با مقررات کشور مقصد در مورد اطلاعات غذایی به مصرف کنندگان باشد. این آیین نامه برچسب تغذیه ، برچسب زدن به منشا ، برچسب زدن به مواد آلرژی زا و خوانا بودن (حداقل اندازه قلم برای اطلاعات اجباری) را با وضوح بیشتری تعریف می کند.

نحوه بسته بندی صادرات میوه های خشک

از خصوصیات ارگانولپتیک و کیفیت محصول محافظت کنید.

از محصول در برابر آلودگی های باکتریایی و سایر مواد (از جمله آلودگی مواد خود بسته بندی) محافظت کنید.

هیچ بو ، طعم ، رنگ یا سایر مشخصات خارجی را به محصول منتقل نکنید

ایمنی مواد تماس با مواد غذایی باید ارزیابی شود و اطمینان حاصل شود که هیچ گونه انتقال مواد شیمیایی از مواد به مواد غذایی منتقل نشده است

قاعده کلی برای بسته بندی صادراتی وجود ندارد ، اما میوه های خشک معمولاً در جعبه های کارتن بسته بندی می شوند که داخل آن آستر پلاستیکی است. میوه خشک هایی که برای فروش عمده در نظر گرفته می شوند ، به طور معمول در کیسه های جوت یا پلاستیک یا در “پلی ساک” بسته بندی می شوند. همچنین می توان آنها را در کارتن های مقوایی یا جعبه های چوبی بسته بندی کرد

مهمترین کشور ها برای صادرات میوه خشک

صادرات میوه خشک ، میوه تازه و خشکبار به کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان، ارمنستان، گرجستان ، کشورهای حوزه خلیج فارس ، کشورهای آسیای مرکزی و برخی کشورهایی منطقه نیز با رعایت تمام شرایط و با کیفیت بالا و بسته بندی مناسب صورت میگیرد

 البته بزرگ ترین وارد کننده خشکبار دنیا مربوط به اتحادیه اروپا می باشد،به طوری که بیش از ۴۰ درصد واردات جهان از اروپا است.

اتحادیه اروپا به علت تولید محدود میوه خشک ، تامین کننده ی کافی برای کشورهای عضو ندارد و برای همین معمولا از کشورهای امریکا و ایران واردات میوه خشک را انجام می دهد

تاریخ انقضای میوه خشک چقدر است؟

میوه های کاملاً خشک شده و ترد را می توانید در ظرف پلاستیکی دردار ريخته و در آشپزخانه نگهداری کنید. میوه هایی که هنوز کمی رطوبت دارند را در ظرفی پلاستیکی بگذارید و یا روی آن ها را با سلفون بپوشانید و می توانید تا چندین روز آن ها را در یخچال نگه داری کنید.
اکثر میوه های خشک 9 تا 12 ماه قابل استفاده هستند و بهتر است برای جلوگیری از فاسد شدن میوه های خشک آماده و بسته بندی شده، آنها را در یک کیسه ی سربسته درون یخچال قرار دهید.

از میوه خشک می توانید دزغذاهای مختلف استفاده کنید یا آنها را به تنهایی بخورید. برخی از میوه های خشک را مانند سیب، زردآلو، هلو، آلو و گلابی می توان با خیساندن در آب گرم یا آهسته جوشاندن دوباره آبدار و مرطوب کردو سپس استفاده نمود.

صادرات کیوی خشک شده

خشک کردن کیوی بهترین راه برای حفظ خواص و فوید این میوه است، زیرا در اثر خشک کردن، فیبر آن از بین نمی‌رود و این فرایند بر ویتامین C موجود در آن تاثیر منفی ندارد. میوه در هر حالتی چه تازه و چه میوه خشک شده، برای سلامتی فوایدی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه خشک شده می تواند یک میان وعده مناسب برای دفع احساس گرسنگی باشد و می توان برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد و از همین رو می تواند جایگزین مناسبی برای میوه تازه در خارج از فصل آن باشد.

چیپس کیوی برای کاهش اشتا وکنترل وزن مناسب است:

فیبر : چیپس کیوی حاوی فیبر حل شدنی است که به رشد باکتری‌های مفید در روده بزرگ کمک کرده و خطر سرطان روده بزرگ را کاهش می‌دهد. فیبر نیز با کاهش گرسنگی، احساس سیری را افزایش می‌دهد. وموجب کاهش وزن می شود. مصرف آن همراه با غذای گوشتی سبب هضم سریعتر غذا می شود.

کالری کم: میزان کالری چیپس کیوی کم است. و از نظر چربی ناچیز هستند. علاوه بر این ، آنها سرشار از فیبر هستند. همه اینها فقط آنها را به یک ایده آل علاوه بر رژیم لاغری تبدیل می کند.

صادرات زردآلو خشک شده

زردآلو میوه هایی کوچک ، نارنجی و مزه دار ترش هستند که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مختلف هستند. این میوه غلیظ از نظر غذایی از قلب و چشم شما محافظت می کند.

وعده 35 گرم زردآلو تازه:

انرژی 16.8 کالری

پروتئین های 0.49 گرم

چربی 0.14 گرم

فیبر 0.7 گرم

کربوهیدرات ها 3.89 گرم

بتا کاروتن 383 میکروگرم

ویتامین A 33.6 میکروگرم

صادرات خرما خشک

این میوه خشک فوق العاده خوشمزه و غنی از آهن مناسب برای فصل زمستان است. این میوه مغذی را می توان به اشکال مختلف مزه دار کرد. می توانید آن را به یک دسر اضافه کنید ، یا همانطور که هست بخورید. شما می توانید خرمای خشک و تازه را به راحتی در بازار پیدا کنید.

1 وعده (7 گرم):

فیبر 0.6 گرم

پروتئین 0.2 گرم

20 کالری

سدیم 0.14 میلی گرم

کربوهیدرات ها 5.3 گرم

صادرات کشمش

بعدی در لیست میوه های خشک ما کشمش است که در هند با نام Kishmish نیز شناخته می شود. این میوه خشک طبیعی شیرین منبع خوبی از قندها ، چربی ، پروتئین ، فیبر غذایی ، ویتامین های مختلف و مواد معدنی است. به طور معمول از آنها به عنوان روکش سالاد ، ماست ، کلوچه های پخته شده ، کلوچه و سایر مواد غذایی دلپذیر استفاده می شود.

وعده 1 اونس (28 گرم) کشمش:

42 کالری

پروتئین 0.5 گرم

فیبر 0.6 گرم

سدیم 3.6 گرم

کربوهیدرات 11 گرم

شکر 9.1 گرم

صادرات آلو خشک

هرس چیزی نیست جز آلو خشک ، که بسیار مقوی است و انبوهی از فواید سلامتی را در اختیار شما قرار می دهد. اگرچه محتوای قند زیادی دارند ، اما آلو خشک حاوی ترکیبات مفیدی است که نمی توانید از آنها اجتناب کنید. ضمن تأمین فواید تغذیه ای ، ذائقه شیرین شما را راضی خواهد کرد.

وعده 1 اونس (28 گرم) آلو خشک:

قندها 11 گرم

67 کالری

فیبر 2 گرم

کربوهیدرات 18 گرم

ویتامین K (21٪ ارزش روزانه) و ویتامین B2 / B3 / B6 (3٪ ارزش روزانه)

ویتامین A (4٪ ارزش روزانه)

صادرات انجیر خشک

این میوه بی نظیر دارای پوستی خوراکی سبز یا بنفش با صدها دانه ریز است. گوشت انجیر طعم ملایم و شیرینی دارد و مملو از فواید تغذیه ای است. بسیاری از افراد از انجیر برای درمان مشکلات سلامتی مربوط به دستگاه تناسلی و تنفسی استفاده می کنند.

100 گرم انجیر خشک:

249 کالری

پروتئین 3.3 گرم

فیبر غذایی 9.8 گرم

کلسیم 162 میلی گرم

آهن 2.03 میلی گرم

منیزیم 68 میلی گرم

ویتامین C 1.2 میلی گرم

بتا کاروتن 6 میکروگرم

صادرات توت خشک

صادرات توت شامل صادرات تمشک خشک ، صادرات توت فرنگی خشک و صادارات توت سیاه خشک نیز می شود. توت ها رنگ های مختلفی دارند و ممکن است طعم آنها شیرین یا ترش باشد. آنها معمولاً سرشار از فیبر ، ویتامین C و پلی فنول های آنتی اکسیدان هستند. بنابراین ، آنها در جلوگیری از علائم بیماری های مزمن کمک می کنند. انواع توت خشک از بلوبری گرفته تا تمشک ، از توت فرنگی گرفته تا توت سیاه در بازار موجود است. معروف است که بسیاری از این توت ها سلامت قلب شما را بهبود می بخشند و خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش می دهند.

صادرات موز خشک

این میوه به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌تواند درصد زیادی از نیاز روزانه‌ی ما به این مواد را تأمین کند.
برای آگاهی بیشتر هر کدام از این مواد را نام برده و میزان مواد موجود در آن برای مصرف روزانه را بررسی می‌کنیم.

مصرف موز خشک شده می‌تواند میزان ۱۵ درصد از نیاز روزانه ما را به پتاسیم، ۱۹ درصد کربوهیدرات، ۳۲ درصد فیبر، ۳۵ درصد شکر، ۴ درصد پروتئین، ۱ درصد ویتامین آ، ۱۰ درصد ویتامین ث، ۱۵ درصد ویتامین ب-۶، ۱ درصد کلسیم، ۱۹ درصد منیزیم و در آخر ۷ درصد از نیاز روزانه بدن به آهن را تأمین کند

صادرات سیب خشک قرمز و زرد

عرضه سیب خشک صادراتی در بازار در بسته بندی های مخصوص در قیمت و میزان فروش میوه خشک تاثیر دارد.پایین بودن قیمت میوه خشک سیب فله ای برای بعضی از فروشندگان سودآور است‌. میوه خشک سیب به دلیل کیفیت بالا و عطر و طعم خوب آن در کشور خارجی صادر می شود‌. میوه خشک سیب با عطر و طعم مشتری پسند در کشور تولید می شود که همین امر باعث می شود صادرات این محصول به کشورهای دیگر با موفقیت باشد. میوه خشک سیب بخاطر طعم خوب آن طرفداران بسیار زیادی دارد.از میوه خشک سیب میتوان به عنوان تنقلات استفاده کرد. سیب خشک اگر به صورت عمده ای خریداری شود در کاهش قیمت تاثیر زیادی دارد.سیب خشک به عنوان بهترین میوه خشک صادراتی محسوب میشود. میوه خشک سیب با کیفیت بالا در بازار فروش خوبی دارد.

صادرات پرتقال خشک

صادرات پرتقال خشک مانند پرتقال تازه با توجه به مزایایی که در بر دارد با قیمتی مناسب به کشورهای دیگر صادر می شود. پرتقال در ایران در دو نوع تامسون و توسرخ تولید می شود، و نمونه های خشک شده هر دو به خارج از کشور صادر می شود. به دلیل کیفیت مطلوب و طعم عالی و قیمت مناسب صادرات این محصول با استقبال خوبی از کشورهای دیگر همراه بوده است.  پرتقال خشک هم به صورت فله و هم به صورت بسته بندی صادر می شود.

صادرات لیمو خشک

لیمو خشک درجه یک ایرانی عمدتا از نواحی جنوبی و جنوب شرقی انجام می گیرد. این نوع از خشکبار به عنوان چاشنی در پخت خوراک های مختلف استفاده می شود.

استفاده از برخی از مواد خوراکی و به خصوص چاشنی ها در تهیه و طبخ غذا، اهمیت زیادی را دارد.

یکی از انواع خشکباری که با خواص درمانی بسیاری همراه بوده، لیمو خشک یا لیمو امانی است.

صادرات نارنگی خشک

از نتایج آمار تولید نارنگی در جهان این گونه برمی آید که کشور ما در رتبه ی دهم دنیا گرفته است و مهمترین رقبای این میوه ی خشک شده ترکیه و مراکش در حوزه ی کشورهای منطقه است.

صادرات نارنگی خشک درجه یک و مرغوب برای کشورهای ذیل بیشترین میزان را دارد:

عراق

افغانستان

امارات متحده عربی

قطر

جمهوری آذربایجان

روسیه و کشورهای اروپایی نیز برای تهیه ی میوه خشک استقبال بالای از محصولات مختلف میوه های خشک توسط ایرانی ها  دارند.

هر چه کیفیت مرغوب و ممتازتر، قیمت مناسب تر، حمل و نقل و نحوه ی بسته بندی محصولات راحتتر و شکیل تر باشد بازار گسترده تری برای تجارت با مناطق گوناگون دنیا خواهیم داشت

صادرات نارگیل خشک

رنگ میوه خشک نارگیل با توجه به درجه کیفیت محصول (میوه تازه، دستگاه خشک کن، فرایند و …) متفاوت است. نارگیل خشک شده مرغوب، بدون مواد افزودنی به رنگ میوه تازه آن یعنی سفید مایل به شیری است این میوه خشک دارای بافت ترد و نازکی است.

میوه خشک ارگانیک تمام خواص میوه طبیعی خود را دارد و به دلیل افزایش غلظت مواد آن در فرایند خشک شدن تاثیری بیشتری در بدن دارد، به همین دلیل افرادی که رژیم غذایی سالمی دارند از میوه‌های خشک به عنوان میان‌وعده استفاده می‌کنند.

توجه داشته باشید، نارگیل خشک شده نیز مانند دیگر میوه‌های خشک باید در شرایط و دمای مناسبی خشک شود در غیر این صورت خواص اصلی آن از بین رفته یا زمان نگهداری آن کاهش میابد.

بیشتر میوه های خشک تولید شده توسط تولیدی های این محصول، برای افزایش مشتریان خود از شربت یا آب شکر، برای شیرین کردن میوه‌های خشک استفاده می‌کنند.

صادرات انبه خشک

ایران در خط کمربندی استوا قرار گرفته است و در مناطق جنوبی ، گرمسیری و نیمه گرمسیری تولید و کشت خوبی برای میوه انبه داریم. بیشتر محصولات انبه ی ما به صورت نارس بابت ترشی جات برداشت می شود و صادرات خوبی دارد . اما نوع رسیده ی انبه و خشک شده این میوه به علت مرغوبیت بالا در صادرات میوه خشک وارد شده است .

صادرات گوجه خشک

خرید و فروش گوجه خشک بصورت افتاب خشک شده و یا گوجه دستگاه خشک و نیز پودر گوجه در بازار یکی از چاشنی ها هست که میتوان ان را جایگزین رب و طعم دهنده های مصنوعی کرد.

گوجه فرنگی را به دلیل داشتن اب زیاد نمیتوان زیاد نگهداری کرد چون زود فاسد میشود.

اما اگر گوجه را اسلایس کنید و بوسیله آفتاب و یا دستگاه خشک کن،خشک کنید ماندگاری بالایی دارد و میتوانید ان را اسیاب کنید و در انواع غذاها و نیز تهیه سس،جای رب و طعم دهنده ها استفاده کنید.

گوجه پس از خشک شدن رنگ تیره تری به خود میگیرد و وزن خود را از دست میدهد اما از نظر خواص و ارزش غذایی چیزی از ان کم نمیشود.

صادرات گلابی خشک

صادرات گلابی خشک یا چپپس گلابی برای کشورهای عربی و همسایه های ایران به صورت فله یا بسته بندی عرضه می شود.

نوع فله به نسبت قیمت خیلی پایین تری دارد؛ بازار هدف فله ی بیشتر کارخانه جات، صنایع غذایی و بهداشتی است .

نوع بسته بندی شده ی میوه خشک به دلیل هزینه تمام شده ی بالا قیمتی متفاوت تر از فله دارد؛ اما امروزه توجه بیشتری به نوع بسته بندی توسط مشتریان ایجاد شده است که با بسته بندی شیک و مدرن فروش خیلی فرق خواهد کرد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 258 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 20:41

عناصر خاصی وجود دارد که هر فروشگاه سازی برای تجارت الکترونیک باید در آن بماند و رقابت کند. در اینجا 15 ویژگی لازم برای جذب خریداران آنلاین آورده شده است. همه وب سایت ها در نوع خود منحصر به فرد هستند. ما روندهایی در طراحی فروشگاه ساز مانند انیمیشن ، پیش نمایش 360 درجه محصول ، فیلتر پیشرفته و جستجوی محصول پویا مشاهده کرده ایم. با این حال ، روندها نرخ تبدیل یا تجربه های قوی کاربر را تضمین نمی کنند. عناصر خاصی وجود دارد که هر سایت تجارت الکترونیکی برای مرتبط و رقابت ماندن باید به آنها احتیاج داشته باشد. در اینجا لیستی از 15 ویژگی ضروری وجود دارد که خریداران آنلاین را به خود جلب می کند.

شما میتوانید از فروشگاه ساز اوژن به صورت رایگان استفاده کنید و همین طور میتوانید تغییرات دلخواه را اجرا کنید . گروه نرم افزاری اوژن بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فعالیت می نماید. در حال حاضر با تمرکز بر روی فروشگاه ساز اینترنتی ، توانسته است محصولی با استاندارد بالا طراحی و تولید نماید.
برای مشاوره رایگان با شماره 09116367929  تماس بگیرید

با فروشگاه ساز اوژن یک فروشگاه قابل اطمینان راه‌اندازی کنید

1. کاربرپسند بودن فروشگاه ساز

سادگی باید در طراحی خوب یک هدف باشد و برای رسیدن به آن نیازی به ظرافت نیست.

در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که 76٪ از مصرف کنندگان می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت سهولت استفاده است.

هدف این است که به خریداران کمک کند سریعتر و بدون پیچیدگی غیرضروری که می تواند مسیر خرید را مسدود کند ، به خواسته خود برسند.

فروشندگان آنلاین ، اگر چند ثانیه نباشد ، برای انجام فروش چند دقیقه وقت دارند. با ارائه دسته های خرید ، فیلترها و قابلیت مقایسه بر تجربه کاربر تمرکز کنید.

برای این که سایت تجارت الکترونیکی شما کاربرپسندتر باشد ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

قابلیت جستجو را با یک گزینه تکمیل خودکار مانند Under Armour بهبود بخشید:

قابلیت استفاده-تکمیل خودکار

فرم های کاربردی

سایت های تجارت الکترونیکی باید به جای یک تجربه دردسرساز ، یک مزیت رقابتی باشند.

2. فروشگاه ساز مناسب موبایل باشد( موبایل فرندلی )

خرید موبایل 50٪ از معاملات آنلاین را تشکیل می دهد.

با داشتن یک وب سایت پاسخگو ، محتوا بصورت شهودی با هر دستگاهی که به آن دسترسی دارد سازگار می شود تا تجربه کاربر پسند را فراهم کند.

Walmart پس از بهینه سازی سایت موبایل خود ، فروش موبایل را 98 درصد افزایش داد.

و Intelligentsia تجربه خرید بهتری در تلفن همراه ایجاد کرد که منجر به افزایش 16 درصدی معاملات تلفن همراه شد.

فرقی نمی کند میلیون ها صفحه محصول داشته باشید یا پنج صفحه.

ایجاد یک تجربه سازگار با موبایل برای خریداران ، فروش و رتبه بندی بالقوه شما را بهبود می بخشد.

3. امکان درج عکس و فیلم با وضوح بالا

دیگر زمان ارسال یک عکس و برچسب قیمت گذشته است.

خریداران می خواهند چندین زاویه و افرادی که از این محصول در محیط های مختلف استفاده می کنند را ببینند. آنها می خواهند بتوانند بزرگنمایی کرده و نسبت به محصول احساس کنند.

ملاحظات فنی برای تصاویر بسیار مهم است. به گفته Adobe ، تصاویری که بارگیری نمی شوند یا بارگیری آنها خیلی طولانی است ، میزان افت مصرف کننده 39٪ را نشان می دهد.

و ، ما فقط در مورد عکسهای حرفه ای صحبت نمی کنیم دریافت که افزودن عکسهای اینستاگرام به صفحات محصولات آنها باعث افزایش 24 درصدی پرداخت ها می شود.

وب سایت های تجارت الکترونیکی باید چندین عکس در هر محصول نمایش دهند. عکس ها باید از وضوح بالا و بهینه سازی شده برای بارگذاری صفحه برخوردار باشند.

4. امکان درج نظرات کاربران و خریداران

خریداران نظرات را می خوانند. در واقع 95٪ آنها و 57٪ از مصرف کنندگان فقط در صورت داشتن 4 ستاره یا بیشتر از مشاغل استفاده خواهند کرد.

ممکن است فکر کنید داشتن نظرات منفی قاتل فروش است. عکس آن در واقع عملی صادقانه است.

داشتن بررسی های منفی اغلب می تواند مثبت باشد. نشان داده شده است که محصولات بدون نظر منفی سانسور شده اند و به نوبه خود ، خریداران تصور می کنند که نظرات مثبت تقلبی است.

بسته به عملکرد وب سایت ، سایت های تجارت الکترونیکی می توانند از افزونه های محبوب ترین سیستم عامل های بررسی از جمله Yelp ، Foursquare و Facebook استفاده کنند.

سایت های تجارت الکترونیکی متفکر ، مانند paddleboards Paiwen ، از نظرات به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر برای ایجاد اثبات اجتماعی و ایجاد طرفداران پرشور استفاده می کنند.

5. ارائه پیشنهادات ویژه برای مشتریان

اکثر سایت های تجارت الکترونیکی از طریق ایمیل ، اجتماعی ، متنی و غیره از پیشنهادات ویژه در شیوه های استاندارد بازاریابی

وقتی خریداران متوجه می شوند که در حال معامله خاصی هستند ، این امر انگیزه آنها را برای خرید بیشتر و صرف وقت بیشتر برای جستجوی سایت فراهم می کند.

اگر سایت های تجارت الکترونیکی از تبلیغات مداوم استفاده می کنند ، ارائه یک صفحه وب منحصر به فرد که لیست پیشنهادها را در اختیار شما قرار می دهد ، علاوه بر فروش بیشتر باعث بهبود سئو نیز می شود.

6. لیست موارد دلخواه اضافه کنید

چقدر لیست های آرزو یا موارد دلخواه را دوست دارم. یکی برای مد ، یکی برای کتاب خواندن ، یکی برای ایده های هدیه تعطیلات.

سایت های تجارت الکترونیکی که از لیست خواسته ها استفاده نمی کنند درآمد خود را روشن می کنند

چه چیزی بهتر از این است که مشتریان موارد مورد نظر خود را علامت گذاری کنند و به احتمال زیاد در آینده خریداری خواهند کرد؟ این فقط طلا در جیب شماست. و یک رویای تبلیغاتی بازاریابی مجدد

خرده فروشان این گزینه های فردی را برای ایجاد تعامل ایجاد می کنند.

در این وبینار توسط Brendan Witcher از Forrester ، او به اشتراک می گذارد که چگونه اینها می توانند نرخ باز را تا 80٪ و 5x-10x بازده بالاتر برای خرید به دست آورند.

همچنین این یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن نام تجاری با خریداران جدید است. وقتی خریداران لیست خواسته های خود را با خانواده و دوستان خود به اشتراک می گذارند ، این ترافیک رایگان را با اثبات اجتماعی داخلی به یک وب سایت ارسال می کند.

7. نقشه سایت و آدرس خود را درج کنید

همه سایت های تجارت الکترونیکی فروشگاه فیزیکی ندارند. با این حال ، کسانی که این کار را انجام می دهند باید دارای چند ویژگی فروشگاهی باشند.

بعضی اوقات افراد نمی خواهید منتظر ارسال کالایی باشند. شما باید رضایت آنها را جلب کنید و امکان تحویل حضوری را فراهم کنید.

خریداران فقط برای تحقیق و خرید حضوری به خرید آنلاین می پردازند

این باعث می شود دیدن اینکه فروشگاه های محلی چه کالاهایی دارند ، فوق العاده مفید است.

8. موارد مرتبط

به سادگی دیدن این عبارت ، "شما ممکن است این را دوست داشته باشید" باعث آزاد شدن سروتونین می شود که حاکی از کنجکاوی و هیجان است.

ویژگی "موارد مرتبط" در یک فروشگاه اینترنتی اثر چسبندگی مطلوبی را ایجاد می کند که بسیاری از بازاریابان برای رسیدن به آن تلاش می کنند.

اینطور اتفاق می افتد:

شما قهوه ساز AeroPress را در سبد خرید خود ذخیره کردید.

بخشی ظاهر می شود که می گوید: "شما ممکن است این را دوست داشته باشید."

آیا دوست دارید دانه های قهوه کامل تازه تفت داده شده و منصفانه تجارت کنید؟

آیا ممکن است یک ترازوی دیجیتال برای اندازه گیری مقدار دقیق فوم قهوه برای دستیابی به یک فنجان عالی قهوه باشد؟

هنگامی که یک فروشنده آنلاین از ویژگی موارد مرتبط برای فروش بیشتر استفاده می کند ، در واقع به خریدار نشان می دهد که انها نیاز شما هستند.

موارد مرتبط همچنین می توانند دسته های مشابه محصول با فروشگاه مقایسه ، "افرادی که این کالا را خریداری کرده اند نیز جستجو کردند" و غیره داشته باشند.

9. سوالات متداول

خریدهای پیچیده نیاز به اطمینان از فروشنده و اطلاعات دقیق هنگام خرید آنلاین محصولات در مقابل چهره به چهره دارند.

در بخش اطلاعات اضافی جزئیات اطلاعات متداول ، که اعتبار را ایجاد می کند و اعتماد به نفس خریدار را ایجاد می کند ، ارائه می شود.

10. اثبات اجتماعی

مارک ها و فروشندگان آنلاین که در سطح احساسی با خریداران خود ارتباط برقرار می کنند ، اعتماد و حمایت از برند را ایجاد می کنند.

ارتباطات اجتماعی غیرقابل انکار است و فرصت ارتباط با مخاطبان اکنون بیش از هر زمان دیگری آسان تر است.

پیوند دادن نمایه های اجتماعی و محتوای تولید شده توسط کاربر با یک سایت تجارت الکترونیکی از ویژگی های ضروری است که به فروشندگان آنلاین شخصیت می بخشد.

خریداران مملو از جریان مداوم "اکنون بخرید" و "این را دریافت کنید" هستند. این علامت های تجاری است که با مشتریان در ارتباط اجتماعی هستند که مشتری را برای زندگی ایجاد می کنند. آنها محصولی را ارائه می دهند که به دیگران کمک می کند و مردم به آنها اهمیت می دهند.

رسانه های اجتماعی به مارک های تجارت الکترونیکی این امکان را می دهند تا اصالت را نشان دهند و ارتباط عاطفی با محصولات خود داشته باشند.

به حساب Pinterest نایک نگاه کنید تا ببینید چگونه ترکیب محصولات با تصاویر انگیزشی تأثیر زیادی دارد.

ببینید که چگونه Ikea از محتوای تولید شده توسط کاربر برای به اشتراک گذاشتن ایده های طراحی و الهام برای نحوه استفاده از محصولات خود استفاده می کند.

بررسی کنید که Lowe’s چگونه ویدئوهایی را تولید می کند که نحوه استفاده از محصولات خود را به مردم آموزش می دهند.

11. فروشگاه ساز مجهز به ویژگی های امنیتی باشد

معاملات آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ماست.

به همین ترتیب ، وب سایت های تجارت الکترونیکی می توانند هدفی سودآور برای مجرمان اینترنتی باشند. بسیار مهم است که فروشندگان آنلاین از اطلاعات مشتری محافظت کرده و برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی گام بردارند.

همه چیز با یک سیستم عامل تجارت الکترونیکی امن شروع می شود.

با ویژگی های امنیتی پیچیده ، جای تعجب نیست که فروشگاه ساز اوژن جزء سیستم عامل های برتر و امن در بین فروشگاه ساز های اینترنتی باشد.

سایر ویژگی های امنیتی تجارت الکترونیکی که باید در نظر داشته باشید ( فروشگاه ساز اوژن به صورت پیش فرض دارای تمام این ویژگی ها است )عبارتند از:

گواهیSSL : اتصال ایمن بین کاربر و وب سایت را برقرار می کند. قبل از اعتماد به یک فروشگاه آنلاین با اطلاعات خود ، به دنبال HTTPS و یک قفل سبز در نوار آدرس باشید. یک فروشنده گواهی SSL با تشخیص نام انتخاب کنید.

احراز هویت دو عاملی : با نیاز به نام کاربری / رمز ورود و کد تولید شده توسط سیستم که از طریق ایمیل یا متن ارسال می شود ، یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند.

استفاده از فایروال: یک دروازه یا دیوار بین دو شبکه و اجازه ترافیک مجاز و مسدود کردن ترافیک مخرب را می دهد.

پیوند سیاست حفظ حریم خصوصی در پاورقی: خط مشی های رازداری وب سایت را برطرف می کند و قول می دهد داده های مشتری با اشخاص ثالث به اشتراک گذاشته نمی شود.

12. گزینه های پرداخت پیشرفته

در دنیای پرداخت آنلاین، گزینه های پرداخت پیشرفته یک ویژگی ضروری برای یک سایت تجارت الکترونیکی است.

فقط سهولت استفاده در ارتباط با خرید با یک کلیک را در نظر بگیرید. خریداران با حساب ثبت شده به معنای واقعی کلمه می توانند با کلیک و یک دکمه خرید کنند.

بسیاری از گزینه های محبوب پرداخت آنلاین وجود دارد. نکته اصلی این است که بفهمید خریدار کیست و به کارگیری موثرترین راه حل ها را انجام دهید.

اگر وب سایت شما گزینه های پرداخت را محدود می کند ، حتماً دلیل آن را توضیح دهید.

به عنوان مثال ، یک سایت تجارت الکترونیکی ممکن است Bitcoin را به عنوان گزینه پرداخت پس از اطمینان از ارزش آن که قابل اعتماد نیست ، ارائه ندهد.اگر خریداران افرادی با فن آوری و متمایل به این روش پرداخت هستند ، مهم است که شفافیت داشته باشید که چرا گزینه ای نیست. این شفافیت نشان می دهد که مارک خریداران خود را درک کرده و اعتماد سازی می کند.

13. اطلاعات دقیق حمل و نقل

نگران کننده ، هزینه های غیر منتظره حمل و نقل شماره یک دلیل کنار گذاشتن سبد خرید است.

این بسیار مهم است که وب سایت های تجارت الکترونیکی شامل اطلاعات حمل و نقل در اوایل مراحل پرداخت ، از جمله یک کد پستی است که هزینه آن را نشان می دهد.

همچنین درج زمان تحویل و گزینه هایی برای تحویل سریعتر نیز مفید است. سایت ها باید کشورهای خارج از مناطق عادی حمل و نقل را لیست کنند.

جالب اینجاست که خریداران در هنگام حمل رایگان 30٪ هزینه بیشتری را برای هر سفارش خرج می کنند. در صورت وجود ، کدهای حمل و نقل رایگان را از طریق ناوبری هدر در تمام صفحات سایت ارائه دهید.

14. صفحه تماس با چند لمس

وقتی نوبت به راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیکی می رسد که بیشتر تجارت در آن به صورت آنلاین انجام می شود ، چیزی بیش از یک ویژگی "تماس با ما" کاملاً واضح و ارائه شده اعتماد را ایجاد نمی کند. این امر به ویژه در هنگام فروش کالاهای پیشرفته یا محصولات فنی بسیار صدق می کند.

هرگز تماس با خریدار و درخواست پشتیبانی را با مشکل مواجه نکنید.

صفحه تماس را از ویژگیهای وب سایت در نظر بگیرید. روش های مختلفی را برای دسترسی به تماس بگیرید ، از جمله تلفن ، ایمیل و فرم آنلاین.

برخی از شرکتهای دارای فروشگاه های فروش حضوری از طریق صفحه تماس خود تنظیم قرار ملاقات بصورت آنلاین را انجام می دهند. حتماً پیوندهای اجتماعی خدمات مشتری و نقشه های Google را برای مکان ها اضافه کنید.

15. سیاست بازگشت کالا و پول

خط مشی های بازگشت ویژگی اساسی هر فروشگاه ساز است.

سیاست بازگشت شما باید کاملاً واضح و مکتوب یا مصور باشد.

این یکی دیگر از ویژگی های اعتماد سازی فروش آنلاین است. این اطمینان به خریداران می دهد که اگر آنها ناراضی هستند یا فقط به اندازه دیگری احتیاج دارند ، مارک تجاری مناسب آنهاست.

شروع به ایجاد تجربه های خرید خارق العاده کنید

صرف نظر از اینکه در چه گروهی قرار دارید ، سایت های تجارت الکترونیکی فرصتی خارق العاده برای استفاده از ویژگی های امتحان شده و واقعی همراه با عناصر جدید ابتکاری برای ایجاد تجارب خارق العاده خرید دارند.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 287 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 20:39

تجهیزات بسیاری وجود دارد که برای محافظت از کابل ها و سیم کشی ساختمان ها استفاده می شود. اما ترانکینگ سینی کابل از بهترین و خاص ترین این تجهیزات است. ترانکینگ ها در اصل محفظه های دربسته ای هستند که برای کابل کشی برق، تلفن سانترال، شبکه های کامپیوتری و … مورد استفاده قرار می گیرند.مسیر های بسیاری هستند که نیاز به استفاده از این نوع ترانکینگ ها دارند. زیرا زمانی که در ساختمان های اداری و صنعتی سیم کشی برق انجام می شود، محیط آشفته ای به خود می گیرد. اگر از ترانکینگ کابل در چنین محیط هایی استفاده شود، بدون شک راحت تر می توان به مرتب کردن کابل ها اندیشید.

جنس ترانکینگ کابل از چیست؟

اصولا این نمونه از تجهیزات برقی از دو جنس خاص برخوردار هستند. برخی از نمونه های ترانکینگ کابل از جنس PVC می باشند، و برخی دیگر از جنس ABS ، نمونه ترانکینگ هایی که از جنس پی وی سی هستند در برابر ضربه قوی می باشند. اما نمونه های ای بی اس، در برابر آب و حریق بسیار مقاوم هستند.

بدون توجه به جنس ترانکینگ ها، باید بگوییم که نیازی نیست برای نصب این کابل ها از بست دو طرفه، بست اسپلیت، بست لوله فلکسی یا حتی بست یوبولت استفاده کنید. زیرا این ترانکینگ کابل ها به راحتی و با چسب های نواری به دیوار نصب می شوند.

انواع ترانکینگ سینی کابل مورد استفاده در محیط های مختلف

همانطور که بیان نمودیم این ترانکینگ ها از جنس های مختلفی برخوردار می باشند. از جمله محبوب ترین جنسی که در بازار موجود است، باید به ترانکینگ های PVC اشاره کنیم. این ترانکینگ ها هم برای محیط های اداری، هم تجاری و هم فضاهای مسکونی مناسب می باشند.

اما خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند، که لازم است پیش از استفاده از آنها، اطلاعات لازم را به دست آورید. تا بسته به محل مورد نظر اقدام به خرید ترانکینگ کابل مناسب نمایید. از جمله مهمترین نمونه های ترانکینگ پی وی سی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ترانکینگ های عمومی برق

ترانکینگ های عمق 25 میلی متر و عرض های 25, 40 و 40 میلی متر با داشتن روکش محافظ

مینی ترانکینگ

  • ترانکینگ کابل با عمق 15 میلی متر و عرض 15 میلی متر
  • ترانکینگ هایی با عمق 30 میلی متر و عرض های 30 و40 میلی متر
  • ترانکینگ های روکش محافظ دار با عمق 20 میلی متر و عرض های 20, 35, 50 و 50 میلیمتر
  • ترانکینگ هایی با عمق 100 میلی متر و عرض های 130 و 230 میلی متر
  • ترانک هایی با عرض های 40, 60, 90 و 110 میلی متر و عمق 40 میلی متر
  • ترانکینگ کابل هایی با عمق 80 میلی متر و عرض های 170 و 210 میلی متر
  • ترانکینگ های با قابلیت نصب ماژول با عمق 60 میلی متر و عرض های 110, 130, 150, 170 و 210 میلی متر
  • محافظ های کابل با عمق 60 میلی متر و عرض های 60, 90 و 230 میلی متر

مزایای استفاده از ترانکینگ سینی کابل

علاوه بر تمامی این موارد استفاده از ترانکینگ کابل می تواند به خوبی از کابل ها و سیم ها در برابر هرگونه صدمه فیزیکی محافظت نماید. در زمان های گذشته روش های بسیاری برای محافظت از سیم کشی و کابل ها وجود داشت. اما امروزه استفاده از ترانکینگ ها، جایگزین خوبی به جای روش های سنتی شده است.

روش های قدیمی قابلیت انعطاف پذیری نداشتند، و سیم کشی در آنها دشوار انجام می شد. حتی باید بگوییم تغییر مسیر سیم کشی نیز توسط این روشهای قدیمی به سختی صورت می پذیرفت. اما دیگر با تولید ترانکینگ کابل تمامی این مشکلات از بین رفته اند، و می توان به راحتی سیم ها و کابل ها را مورد محافظت قرار داد

انواع ترانکینگ کابل مناسب برای ساختمان

نمونه های مختلفی ار ترانکینگ ها طراحی و تولید می شوند، که هر یک برای محیط خاصی قابلیت استفاده دارند. از جمله نمونه های ترانکینگ باید به ترانکینگ های دیواری، ستونی و دفنی اشاره نماییم. یکی از مهمترین مزیتی که ترانکینگ ها دارند، خاصیت ماژولار بودن آنها می باشد.

که همین خاصیت منجر شده است تا مهندسان برق در استفاده از آنها، بکوشند. تا هر کجا که می خواهند تغییری در مسیر سیم ها به وجود آورند، به راحتی این فرایند را انجام دهند. از سوی دیگر در صورتی که بخواهند در محلی اقدام به نصب پریز برق، تلفن یا حتی شبکه نمایند نیز، نیازی به تخریب ساختمان نداشته باشند.

در میان این سه نمونه ترانکینگ کابل، ترانکینگ دیواری از پرکاربرد ترین کانال ها به شمار می روند. البته برای استفاده از آنها لازم است برخی قطعات دیگری نیز استفاده شوند. از جمله این تجهیزات می توانیم به زاویه داخلی، زاویه خارجی، قطعه اتصال درب، سه راهی، بست انتهای ترانک، قطعه اتصال بدنه و .. نیز اشاره نماییم

تفاوت ترانکینگ سینی کابل با داکت در چیست؟

داکت ها نیز همچون ترانکینگ های کابل، محفظه های در بسته ای می باشند، که برای توزیع سیستم های برق مورد استفاده قرار می گیرند. از این سیستم ها و تجهیزات به جای روش های سنتی استفاده می شود. اما داکت ها و ترانکینگ ها تفاوت های خاصی با یکدیگر دارند. که از جمله مهمترین تفاوت های آنها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. داکت ها معمولا ضد آب نیستند. در حالی که ترانکینگ کابل ضد آب میباشد. به همین دلیل از داکت ها بیشتر در محل های مسقف استفاده می شود.

  2. ترانکینگ ها قابلیت نصب پریز های برق، شبکه، و کلید های خاص را به صورت مستقیم دارند. در حالی که داکت ها چنین ویژگی هایی ندارند و از آنها تنها برای عبور کابل استفاده می کنند.

  3. داکت ها نسبت به ترانکینگ های کابل از مقاومت کمتری در برابر ضربه برخوردار می باشند.

  4. ترانکینگ کابل ضد حریق هستند، در حالی که داکت ها هیچ مقاومتی در برابر آتش سوزی ندارند و به راحتی آتش می گیرند.

  5. داکت ها اصولا از حجم کابل کمتری نسبت به ترانکینگ ها برخوردار هستند. اما از سوی دیگر ترانکینگ ها بهترین گزینه برای پیاده سازی شبکه های ساختار یافته به شمار می رود.

  6. تمامی این تفاوت ها منجر شده است تا بیشتر مهندسان برای محافظت از سیم ها و کابل های ساختمانی، بیشتر از ترانکینگ کابل استفاده کنند.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 279 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 20:36

اگر می‌خواهید تیپ و استایل شما کامل و شیک باشد، استفاده از نیم ست‌ نقره زنانه را فراموش نکنید. در میان انواع مختلف نیم ست‌ها، نیمست نقره زنانه یکی از کاربردی ‌ترین جواهرات زنانه به حساب می‌آید. اصولاً نیم ست ‌ها شامل گردنبند، گوشواره و انگشتر می‌شوند. در برخی از انواع آن‌ها دستبند نیز وجود دارد. بنابراین نیم ست ‌ها شامل تمامی زیورآلاتی هستند که بانوان به آن‌ها نیاز دارند. با انتخاب و خرید این دسته از جواهرات، دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای خرید تک تک انواع جواهرات و ست کردن آن‌ها با هم نیست. برای خرید نقره حتما از فروشگاه های معتبر اقدام کنید تا به شما فاکتور رسمی ارائه دهند.

دلیل محبوبیت نیم ست نقره زنانه

در میان زیورآلات زنانه، از دیرباز تا کنون، نقره جایگاه ویژه‌ای داشته و دارد، و تقریباً توانسته تمامی افراد با سلایق متنوع را به خود جذب می‌کند. نیم ست‌های نقره زنانه، از لحاظ قیمت و هزینه نسبت به زیورآلات طلا، مقرون به صرفه‌تر است و البته زیبایی و چشم نوازی آن‌ها از نیم ست‌ها و سرویس‌های طلا چیزی کم ندارد. به طور کلی زیورآلات نقره‌ تنوع بسیار بالایی دارند. طراحی‌های ظریف و زیبایی توسط هنرمندان خوش دست برای ساخت زیورآلات نقره‌ای زنانه انجام شده است. در کنار طراحی‌های زیبا و چشم نواز، کیفیت خوب و استفاده از نقره با عیار بالا در ساخت نیم ست نقره زنانه و سایر زیورآلات نقره‌ای، سبب شده است تا این محصولات درخشش خاصی داشته باشند و زیبایی خود را کاملاً به رخ بکشند. همه این دلایل سبب شده‌ تا سلایق گوناگون جذب محصولات ساخته شده از فلز نقره شوند. هم چنین این محصولات برای تمامی گروه‌های مختلف سنی بانوان، گزینه‌های متعدد و متنوعی دارد، تا جوابگوی تمامی سلایق در سنین مختلف باشند. اصولاً برای ساخت نیم ست‌های نقره زنانه و به طور کلی تمامی زیورآلاتی که از نقره ساخته می‌شوند، در بهترین حالت و بالاترین کیفیت از نقره با عیار ۹۲۵ استفاده می‌شود.

ویژگی‌های نیم ست‌ های ساخته شده از جنس نقره

یکی از ویژگی‌ها و امتیازات زیورآلات نقره‌ای، عدم حساسیت زا بودن این فلز خاص است که این ویژگی برای افرادی که پوست حساسی دارند، بسیار با اهمیت است. همچنین درخشش خاص نقره و عدم تغییر رنگ آن در اثر استفاده مداوم و گذر زمان و یا تماس آن با آب نیز از جمله ویژگی‌های ممتاز زیورآلات جنس نقره است و برای طرفدارانش اهمیت زیادی دارد.

یکی دیگر از امتیازات استفاده از نیم ست نقره زنانه این است که به راحتی با استایل های متفاوت و متعددی ست می‌شود. در کنار یک تیپ رسمی، استایل سنتی، تیپ غیر رسمی و راحت، استایل های هنری و … می‌توانید برای شکیل‌تر شدن تیپ و استایل خود از زیورآلات نقره‌ای استفاده کنید. هم چنین کیفیت بالای نقره سبب می‌شود تا بتوان به راحتی از این نوع زیورآلات به صورت دائمی و روزانه بدون نگرانی جهت تغییر رنگ و تغییر کیفیت ظاهری آن‌ها، استفاده کرد.

نیم ست‌ نقره زنانه هدیه ‌ای مناسب برای کسانی که دوستشان دارید

اگر در فکر خرید یک هدیه خاص هستید نیز می‌توانید نیم ست نقره زنانه را انتخاب کنید. این هدیه قیمت مناسبی دارد و زیبایی  و چشم نوازی خاص آن سبب می‌شود تا هدیه‌ای با ارزش قلمداد شود. مطمئناً تمام بانوان با سلایق گوناگون و در گروه‌های سنی مختلف از داشتن زیورآلات نقره‌ای خوشحال خواهند شد. از این رو می‌توانید با خیال راحت برای انواع مناسبت‌های گوناگون مانند هدیه تولد، هدیه سالگرد ازدواج یا سال روز آشنایی، کادوی ولنتاین، عیدی، سوغاتی، یادگاری و… زیورآلات نقره‌ای را یکی از گزینه‌های دائمی و مطمئن خود بدانید.

عوامل تأثیر گذار بر روی قیمت جواهرات نقره

خوب است بدانید که زیورآلات نقره ساخت برخی از کشورها مانند، ایتالیا، ایران و تایلند شهرت بیشتری دارند. کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت، عیار نقره به کار رفته، نوع طراحی، دست ساز بودن یا نبودن و… از جمله مواردی هستند که روی قیمت نیم ست نقره زنانه تأثیر می‌گذارند.

از کجا نیم ست نقره بخریم ؟

نیم ست‌های نقره زنانه در انواع نیم ست‌های دخترانه، بچه گانه، زنانه، نگین دار، دارای تراشه و… در قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف در بازار عرضه شده‌اند. در هنگام خرید زیورآلات نقره‌ بهتر است به کیفیت و عیار نقره به کار رفته در ساخت آن زیورآلات توجه کافی داشته باشید، و در حد امکان محصولات نقره‌ای مورد نیاز خود را از فروشگاه‌ها و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید، فروشگاه زیورآلات استرلینگ یک فروشگاه معتبر در حوزه فروش انواع جواهرات نقره است و با تنوع بالا در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 282 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 20:33

در دوران باستان ، بسیار مهم بود که انسان در هماهنگی با طبیعت زندگی کند وگرنه زنده نماند. امروز ، یک احساس قطع ارتباط انرژی های مکمل یین و یانگ یک مفهوم اساسی از فنگ شویی است. یین و یانگ بیانگر قطب همیشه موجود در جهان ما هستند: زنانه و مردانه ، سرما و گرما ، تاریکی و نور ، زمین و آسمان ، زمستان و تابستان.در فنگ شویی ، تابستان با عنصر آتش ، شکل قدرتمندی از انرژی یانگ همراه است. آتش گرما ، اعتماد به نفس ، خلاقیت و رانندگی را به همراه دارد. ما می خواهیم خارج شویم و مشغول شویم. اگر مقدار زیادی از انرژی آتش وجود داشته باشد ، می توانیم احساس تخلیه ، تحریک پذیری یا پرخاشگری کنیم. برای اینکه با فنگ شویی بیشتر آشنا شوید مقاله فنگ شویی چیست ؟ را به طور کامل بخوانید.

در فنگ شویی فصل تابستان با جنبه “شهرت ” زندگی ما مرتبط است. این شامل به دست آوردن شناخت ، احترام و تحسین مثبت همکاران ، خانواده و دوستان ما است. طبق نقشه باگوا فنگ شویی خانه شما ، بخش “شهرت ” در قسمت میانی خانه یا محل کار شما واقع شده است و به طور مناسب توسط عنصر آتش نشان داده می شود.

نکات مهم برای تقویت انرژی در بخش میانی خانه در تابستان

1. این قسمت را با شمع و اشیای گرم رنگ (قرمز ، نارنجی) تزئین کنید.

2. نماد هایی با عنصر چوب (چوبی که می تواند آتش سوزی ایجاد کند). گیاهان ، تزئینات ساخته شده از چوب یا عکس یک جنگل را به همراه داشته باشید.

3. در این قسمت از خانه خود چند اشیا مانند بامبو یا کاکتوس قرار دهید تا یانگ بیشتری به آتش بیفزایید.

4. هر جایزه یا جایزه ای را که دریافت کرده اید در این قسمت قرار دهید.

5. برای فعال کردن اشتیاق و انرژی خلاق ، بلورهای قرمز رنگ را در این قسمت آویزان یا قرار دهید.

6. از همه مهمتر ، اطمینان حاصل کنید که این قسمت از خانه خود را کاملاً سر و صدا می کنید تا جریان روان شود.

چگونه انرژی تابستان را در خانه متعادل کنیم؟

ایجاد تقابل و قطبیت نیز برای حفظ تعادل عناصر مهم است. به عنوان مثال ، چه زمانی بیشتر دوست دارید یک فنجان شکلات داغ یا یک شومینه گرم ببینید؟ احتمالاً در سرمای زمستان. چه زمانی بیشتر می خواهید چشم های خود را به یک استخر سرد و آبی بچرخانید؟ به احتمال زیاد در گرمای تابستان.

اگر عنصر آتش سوزی در تابستان بیش از حد شود و احساس خستگی و تحریک پذیری کنید ، می توانید با انجام موارد زیر عنصر آتش را در خانه خود متعادل کنید:

روتختی ها یا رومیزی های خود را به رنگ سردتر مانند بنفش روشن یا آبی تغییر دهید.

یک آبنمای کوچک در جلوی خانه خود قرار دهید (این قسمت حرفه ای در باگوا است که توسط آب نشان داده می شود). اگر چشمه را در خارج از خانه خود قرار داده اید ، اطمینان حاصل کنید که جریان به سمت درب شما حرکت می کند تا نشان دهنده فراوانی در حال حرکت به سمت شما باشد (نه دور).

خانه خود را با گیاهان گلدان سبز متعادل کنید. در طول تابستان ، ما اغلب پنجره ها را بسته و کولر را روشن نگه می داریم. گیاهان زنده به دفع سموم از هوای بسته داخلی و کمک به تعادل گرمای تابستان با انرژی خنک و خنک کمک می کنند.

خانه خود را با کریستال های خنک کننده تزئین کنید. آمتیست بنفش برای خنک کردن و آرام کردن احساسات شدید و پاک کردن هرگونه انرژی منفی فوق العاده است.

بیشتر از همه ، با فنگ شویی لذت ببرید. این عمل زیبا و باستانی دارای جنبه های مختلفی است که مدتی طول می کشد تا تمام مفاهیم جذاب را جذب کند. همانطور که یاد می گیرید ، کافی است هر بار چند تغییر ایجاد کنید تا خانه شما به فضای مناسب زندگی برای شما تبدیل شود.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:07

چاپ مجدد کتاب تنها در شرایطی خاص نیاز به اجرا شدن دارد که مهم ترین آن محبوبیت بالای کتاب چاپ شده و نیاز مخاطبین به نسخه های بیشتر میباشد یا شاید نویسنده یک کتاب به هر دلیلی از جمله نارضایتی از ناشر اولیه خود قصد داشته باشد تا ناشر کتاب و آثار خود را عوض کند، پس از گذشتن از پروسه اداری و قانونی این کار نیاز است تا انتشارات جدید اثر شما را بررسی کرده و برای تجدید چاپ کتاب آماده کند، در این صورت چاپ کتاب مجدد توسط ناشران جدید برای فروش محصول زیر نظر و نظارت نویسنده انجام خواهد شد.

مراحل چاپ مجدد کتاب

در صورتی که کتاب شما با یکی از شرایط ذکر شده رو به رو است، پس شما نیاز به تجدید چاپ دارید که این چاپ مجدد دارای مراحلی است که در ادامه برایتان لیست کرده ایم:

  • آماده کردن مجدد محتوای کتاب
  • طراحی جلد کتاب (درصورت نیاز)
  • دریافت شابک (درصورت نیاز)
  • دریافت فهرست نویسی کتابخانه ملی (درصورت نیاز)
  • دریافت مجوز از ارشاد (درصورت نیاز)
  • چاپ نهایی و تجدید چاپ

مزایای چاپ مجدد کتاب

درصورتی که نویسنده و ناشری اقدام به چاپ مجدد کتاب نمایند، با هر دلیلی که این فرآیند صورت بگیرد، مزایایی برای ناشر و نویسنده خواهد داشت که به شما خواهیم گفت؛ اول از همه باید بدانید، مجوز چاپ کتاب بدون سیر مراحل اولیه و تنها با گرفتن مجوز ارشاد که سریعا به متقاضی تحویل میگردد، انجام می شود، اما اگر ناشر قصد اعمال تغییرات محتوایی در متن کتاب داشته باشد، باید همه مراحل چاپ کتاب یک به یک پشت سر بگذارد، اگر چاپ مجدد کتاب شما بدون کمترین تغییری قرار است انجام شود، مزایای زیر را برای شما خواهد داشت:

  •  کاهش هزینه تولید
  •  دوره جا افتادن کتاب در بازار
  •  بالا بردن اعتبار کتاب
  •  روان ‌سازی فروش

زمانی که کتابی برای اولین بار چاپ و روانه بازار فروش میشود، بسته به موضوع کتاب و قدرت نویسندگی و شهرت وی فروش کتاب میزان متغیری را به خود میگیرد، حال اگر شما نویسنده ای تازه کار هستید که فاکتور شهرت رو به میزان کمتری نسبت نویسندگان مشهور کشور دارید، در این شرایط ناشر مورد نظر درصورت حرفه ای بودن برای شما برنامه هایی جهت بازاریابی فروش کتاب میچیند و سپس کتاب را وارد بازار کرده و بین مخاطبان معرفی میکند.

چاپ کتاب به روش ناشر مولف

چاپ کتاب به روش ناشر مولف روشی است که چندسالی است بین برخی نویسندگان اجرا میشود، در این روش شخص نویسنده، مولف و ناشر اثر نیز محسوب میشود و کلیه مجوز های لازم را برای چاپ کتاب به صورت انفرادی را اتخاذ کرده است، خیلی از افراد برای چاپ کتاب فکر می‌کنند تنها راه، استفاده از انتشارات است، اما لازم است بدانید راه های دیگری نیز برای این کار وجود داشته که انجام آن در صورت نداشتن تجربه به هیچ وجه توصیه نمیشود.

در روش ناشر مولف نویسنده خودش به تنهایی و بدون کمک گرفتن از ناشران می‌تواند کتاب را چاپ کند یعنی نویسنده کتاب ناشر آن نیز محسوب می‌شود. نویسنده برای انجام این کار باید با تمام مراحل چاپ کتاب آشنایی کافی داشته باشد، چاپ مجدد کتاب برای افرادی که از این روش برای چاپ کتاب خود استفاده کرده اند نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، زیرا در بیشتر مواقع فرد مورد نظر تجربه کافی در زمینه چاپ کتاب به اندازه تجربه یک انتشارات را ندارد و از این رو با مشکلاتی رو به رو میشود و در نهایت برای تجدید چاپ کتاب خود دنبال بهترین انتشارت کتاب میگردد.

شهرت نویسنده با چاپ مجدد کتاب

شهرت نویسنده و در نهایت اعتبار ناشر یکی از بزرگترین دستاوردی هاست که چاپ مجدد کتاب با خود به ارمغان خواهد آورد، خیلی از مخاطبین زمانی که قصد خرید کتابی را برای اولین بار دارند، به این نکته توجه میکنند که کتاب مورد ناظر تا کنون چند نوبت چاپ شده و چه تیراژی داشته و بالا بودن تعداد دفعاتی که کتاب مجدد چاپ شده است را فاکتوری برای شهرت نویسنده و خوب بودن کتاب او میپندارند و داشتن چنین تصوری چندان هم غلط به نظر نمیرسد، این امر خود عاملی در جهت اعتبار بخشیدن به ناشر و بالا بردن برند آن در بین مخاطبان است.

سفارش چاپ مجدد کتاب

انتشارت کتاب ویراست به عنوان یکی از برترین و پرفروش ترین انتشارات کشور، خدمات چاپ مجدد کتاب را بر نویسندگانی که اولین چاپ کتاب خود را با این انتشارات انجام داده اند و همچنین سایر نویسندگان که قصد دارند ناشر خود را عوض کنند با قیمت و امکانات ویژه ای انجام میدهد، تجدید چاپ همانند چاپ کتاب در تیراژ اول نیاز به انرژی گذاشتن و با کیفیت انجام دادن کارهاست، از این رو مشاورین ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما در اینباره و دریافت سفارش چاپ مجدد کتاب میباشند.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 262 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:06

برای پذیرش در آزمون دکتری باید دو مرجله را پشت سر بگذارید؛ آزمون کتبی دکتری و مصاحبه دکتری. در آزمون دکتری سرح علمی و تخصصی شما آزموده می شود. در مصاحبه دکتری با ارائه رزومه تحصیلی، فعالیت های پژوهشی، آموزشی و سوابق تحصیلی خود را ارئه می کنید و به سوالات مصاحبه دکتری پاسخ می دهید. مصاحبه دکتری از پرچالش ترین برهه تحصیلی هر دانشجویی است که قصد شرکت در دوره دکتری را دارد است. لذا در این مقاله با متداول ترین سوالات مصاحبه دکتری و پرسش های دانشجویان درخدمت شما هستیم.

مصاحبه دکتری چقدر در پذیرش دکتری موثر است؟

طبق اعلام سازمان سنجش تا به حال تاثیر مصاحبه در پذیرش دکتری۵۰ درصد گزارش می شود.  برای محاسبه نمره دانشجو، نمره مصاحبه دکتری دانشجو را با نمره تراز آزمون میانگین گرفته شده و نمره کل داوطلب به دست می آید.

سپس نمره کل داوطلبان هر دانشگاه یا موسسه را مقایسه کرده و با توجه به ظرفیت دانشگاه ها، افرادی که نمره بیشتری را دریافت کرده باشند، پذیرش می شوند.

مصاحبه دکتری سراسری چگونه برگزار می‌شود؟

بعد از آزمون دکتری، سازمان سنجش کارنامه اولیه را منتشر می کند و دانشگاه ها میز حد نصاب نمره دکتری را اعلام می کنند. در این زمان دانشجویان باید برای انتخاب رشته اقدام کنند. در مرحله بعدی نتایج دعوت برای مصاحبه دانشجویان از طرف سازمان سنجش اعلام می شود. دانشجویانی که برای مصاحبه دکتری انتخاب شدند باید برای گذراندن این مرحله در مصاحبه دکتری حاضر شوند. پس از مصاحبه دکتری که با توجه به سوالاتی که از دانشجو پرسیده می شود و رزومه تحصیلی دانشجو انجام می شود، نتیجه نهایی دانشگاه های سراسری و آزاد از سمت سازمان سنجش اعلام می شود.

تعیین زمان مصاحبه دکتری

زمان مصاحبه دکتری از سمت دانشگاهی که برای مصاحبه دعوت می شوید تعیین می شود و دانشجو باید با همراه داشتن مدارک لازم مورد نظر دانشگاه برای شرکت در آزمون اقدام کنند. در مواردی دانشگاه ها مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری را پیش از انجام مصاحبه به صورت اینترنتی دریافت می کنند که با این حال باید مدارک خود را همراه داشته باشید.

روش برگزاری مصاحبه دکتری

با وجود وجود بیماری کرونا و برای محافظت از سلامت دانشجو و اساتیدی که در طی مصاحبه حضور دارند، مصاحبه دکتری۹۹ به صورت اینترنتی و مجازی برگزار شد. به طور معمول روش برگزاری مصاحبه دکتری چهره به چهره است و  مصاحبه کننده ها و مصاحبه شونده در این جلسه حضور دارند.

نحوه شرکت در مصاحبه دکتری مجازی

پس از اعلام نتایج سازمان سنجش، داوطلب باید برای ثبت نام به پورتال دانشگاه مراجعه کند. سپس کارشناسان طی تماس تلفنی نام کاربری و کلمه عبور را برای ورود به محیط جلسه آنلاین مصاحبه دکتری در اختیار دانشجو قرار می دهند.

یک یا چند نفر از مصاحبه کنندگان نیز قبل از جلسه مصاحبه مدارک و رزومه دانشجو را بررسی می کند تا صحت و اعتبار آن را بسنجند. ساعت ورود دانشجو به محیط مصاحبه دکتری نیز توسط مدیر گروه تعیین می شود که دانشجو موظف است در این ساعت برای مصاحبه دکتری آماده شود. در صورتی که دانشجو نتواند در این زمان در جلسه حاضر شود، امکان برگزاری مجدد آزمون وجود ندارد.

آیا به هیچ عنوان امکان برگزاری مجدد مصاحبه دکتری نیست؟

اگر دلیل دانشجو برای حاضر نشدن در جلسه مصاحبه دکتری از اراده شخصی وی خارج باشد، زمان جایگزین برای وی تعیین شده و به اطلاع وی می رسد.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

برای شرکت در مصاحبه دکتری باید حداقل ۲۰ دقیقه قبل از شروع جلسه با همراه داشتن مدارک شناسایی در محل برگزاری مصاحبه دکتری حاضر شوید. با توجه به شیوع بیماری کرونا باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و با ماسک و دستکش در محل حاضر شوید.

برای آشنایی با نحوه برگزاری مجازی مصاحبه دکتری آزاد می توانی با مراجعه به وب سایت دانشگاه، فیلم های آموزشی را مشاهده نمایید.

نحوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

پذیرفته شدگان مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور باید به سامانه مصاحبه مراجعه کنند و با نام کاربری و رمز عبور( نام کاربری همان کدملی و رمز عبور همان شماره داوطلبی است) برای آپلود مدارک خود کوشش کنند. برای پرداخت ۹۰۰هزار ریال هزینه مصاحبه نیز از درگاه پرداخت برای این کار استفاده کنید.

زمان مصاحبه دکتری ۱۴۰۰

به طور معمول پس از اعلام نتیجه آزمون دکتری از طریق سازمان سنجش، زمان برگزاری مصاحبه دکتری از سمت سایت دانشگاه ها به اطلاع دانشجویان می رسد.

هزینه مصاحبه دکتری

برای شرکت در مصاحبه دکتری باید هزینه هر دانشگاه را به صورت جدا پرداخت کنند. هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری، آزاد و پیام نور با هم متفاوت است.

چگونه در مصاحبه دکتری قبول شوم؟

برای قبولی در مصاحبه دکتری که آرزوی همه ی داوطلبان است باید رزومه خوب و پرباری را تنظیم کنید. پس از رزومه رفتار شما در مصاحبه دکتری ارزیابی می شود. در نهایت باید بدانید که هیچ جیزی مانند داشتن اعتماد به نفس در موفقیت شما نمی تواند موثر باشد.

مدراک لازم برای مصاحبه دکتری

برای شرکت در مصاحبه دکتری مهم است که مدارک خود را مرتب و منظم طبق دستورات ارائه شده آماده کند برخی از دانشگاه های نیز پیش از مصاحبه برای دریافت مدارک از شما اقدام می نمایند.

  • مدارک شناسایی و هویتی
  • فیش واریزی هزینه مصاحبه
  • مدارک تحصیلی مقاطع پیشین (ارشد و حتی کارشناسی)
  • کارنامه آزمون کتبی دکتری
  • توصیه نامه
  • فرم رزومه

برای مصاحبه دکتری چه بخوانیم؟

جهت سنجش شرایط علمی و عمومی شما در مصاحبه دکتری آماده هر سوالی باشید. از این رو در ادامه انواع سوالاتی که ممکن است پرسیده شود را بررسی می کنیم و بهتر است این موارد را برای مصاحبه دکتری مطالعه کنید.

مطالعه و مرور دروس:  در برخی از رشته ها آزمون کتبی دکتری از دروس تخصصی نمی باشد. از این رو رتبه بالا به معنای امادگی در این دروس نیست که ممکن است سوال درباره رشته اصلی و گرایش انتخابی دانشجو در برنامه مصاحبه کننده ها باشد.

سوالات پایان نامه در مصاحبه دکتری: پرسش  سوال از پایان نامه ارشد دانشجو  بسیار امکان دارد. بنابراین حتما پایان نامه خود را مرور کنید و برای صحبت درباره آن آماده باشید.

آگاهی عمومی از دانش روز: به کمک منابع انگلیسی یا فارسی سعی کنید از آخرین مقالات روز دنیا اطلاع داشته باشید.

اطلاع از جهان پیرامون: پرسیدن سوال از اخبار روز از دانشجویان مدیریت، اقتصاد و .. بسیار احتمال دارد. لذا بهتر است مطالب سایت های تحلیل خبری را در باره آخرین اتفاقات داخلی و خارجی مطالعه کنید.

سوالات انگلیسی مصاحبه دکتری: اگر تا حد متوسط به مکالمه انگلیسی تسلط دارید بهتر است تمرین کنید. سعی کنید بتوانید خودتان، رشته تحصیلی و فعالیت های تحصیلی خود را به انگلیسی بگویید.

روش تحقیق: اگر درس روش تحقیق در برنامه درسی شما بوده است، بهتر است بدانید که میزان آشنایی شما با روش تحقیق از مسائل مهم مصاحبه دکتری است.

نحوه امتیازدهی در مصاحبه دکتری

نحوه امتیاز دهی در مصاحبه های دکتری به این صورت است که ۴۰ درصد امتیاز به سوابق پژوهشی و آموزشی دانشجو و ۶۰ درصد از نمره به مصاحبه دکتری تعلق دارد.

معدل دانشجو، کیفیت پایان نامه، دانشگاه هایی که در آن تحصیل کرده، سوابق تدریس، مدارک زبان و چاپ مقاله علمی پژوهشی یا چاپ کتاب همگی در بخش پژوهشی و آموزشی امتیاز دهی می شوند.

امتیاز معدل و پایان‌نامه کارشناسی ارشد

بعضی از دانشگاه ها به معدل شما رد مقطع ارشد و پایان نامه نیز امتیاز می دهند و حتی امکان دارد با توجه به کیفیت دانشگاهی که در آن مقطع کارشناسی و ارشد را گذرانده اید نیز امتیاز دریافت کند.

امتیاز تدریس در مصاحبه دکتری

تعلق امتیاز به سابقه تدریس به دانشگاه محل مصاحبه بستگی دارد. برخی از دانشگاه ها به سابقه تدریس شما امتیاز می دهند اما برخی دیگر هیچ امتیازی را برای این موضوع در نظر نمی گیرند.

امتیاز مدرک زبان در مصاحبه دکتری

داشتن مدرک زبان در مصاحبه دکتری ضروری نیست اما ارائه مدرک زبان بین المللی از مواردی است که معمولا اساتید به آن امتیاز می دهند. بنابر تجربه دانشجویان می توان گفت داشتن مدرک زبان حتی از امتیاز بالایی برخوردار است.

امتیاز چاپ مقاله و کتاب در مصاحبه دکتری

موراد زیر در مصاحبه دکتری برای دانشجو امتیاز به همراه دارند. البته میزان امتیازی که به هر یک از این موارد تعلق می گیرد به نظر اساتید بستگی دارد.

چاپ مقاله علمی پژوهشی داخلی یا خارجی در زمینه تخصصی دانشجو

چاپ مقاله علمی ترویجی در حیطه تخصص دانشجو

مقالات کنفرانسی

چاپ یا ترجمه کتاب در حوزه تخصصی دانشجو

برای مصاحبه دکتری چند مقاله لازم است؟

باید بدانید که اساتیدی که در مصاحبه دکتری حضور دارند یک سقفی برای امتیاز دهی به مقالات و کارهای پژوهشی در نظر می گیرند. از این رو هر چقدر هم که مقاله داشته باشید، سقف معینی از امتیاز را دریافت می کنید.

نداشتن مقاله در مصاحبه دکتری

چاپ مقاله برای مصاحبه دکتری اجباری نیست اما قطعا امتیازاتی را به همراه دارد. در صورتی که مقاله یا کتاب به چاپ نرسانده اید، باید بدانید ثبت اختراع، کسب مقام در المپیادهای علمی و ارائه طرح پژوهشی نیز امتیازات خود را دارند.

چنانچه زمان اندکی تا مصاحبه دکتری باقی مانده و می خواهید برای چاپ مقاله اقدام کنید، می توانید از استخراج مقاله از پایان نامه کمک بگیرید. در این صورت زمان شما بهینه تر استفاده شده و تنها باید قالب مقاله را برای پایان نامه خود پیاده کنید.

در غیر این صورت می توانید برای چاپ مقاله ISI یا چاپ مقاله علمی پژوهشی اقدام کنید. البته اگر سابقه چاپ مقاله را ندارید، راهنمایی گرفتن از موسسه های چاپ مقاله بهترین اقدام است. توجه داشته باشید که در این مدت کم شما زمان آزمون و خطا ندارید و باید مقاله ای بنویسید که برای چاپ در ژورنال های ISI یا مجلات داخلی، دچار اصلاحات بی شمار نشود و تا حد زیادی از رد شدن مقاله جلوگیری شود.

نکات مهم برای چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی

برای چاپ مقاله در مجلات داخلی و خارجی  اعتبار مجله را بررسی کنید و بهتر سات به مجلات ایمپکت فکتوردار فکر کنید. نکات مهمی در چاپ مقاله است که باید با رعایت آن ها از رد شدن مقاله تا حد امکان جلوگیری کنید.

انتخاب مجله: برای چاپ مقاله در مجلات داخلی یا خارجی، اعتبار نشریه بسیار مهم است. برای پیدا کردن مجله برای چاپ مقاله باید همه فاکتورهایی که وجود دارد را چک کنید و مطمدن شوید که این ژورنال معتبر است. سپس برای چاپ مقاله در آن تلاش کنید.

ترجمه مقاله: پس از نوشتن مقاله و آمادگی برای ارسال به مجلات خارجی، نیاز است که مقاله خود را ترجمه کنید. ترجمه مقاله باید به صورت تخصصی انجام شود تا مفهوم مطالب به درستی منتقل شود. اگر زبان انگلیسی شما برای ترجمه مقاله کفایت نمی کند، بهتر است به موسساتی که خدمات ترجمه و چاپ مقاله را ارئه می دهند مراجعه کنید. پس از ترجمه تخصصی باید مترجم نیتیو متن را بررسی کند تا کلماتی را که اشتباه انتخاب شدند و یا ساختار اشتباه را تصحیح کند.  زیرا اشتباه در ترجمه فنی و ساختاری از دلایل عمده رد مقالات قارسی است و از آنجایی که شما زمان زیادی ندارید، بهتر است به فکر ترجمه تخصصی و نیتیو باشید.

رفرنس دهی: زمانی که در طی نگارش مقاله، از منابع دیگر کمک گرفتید، باید نام مقاله و نویسنده ان به درستی در انتهای مقاله درج شود. اهمیت ارجاع مقاله به قدری مهم است که اگر به اشتباه به مقاله ای رفرنس ندهید یا منبعی را درست معرفی نکنید، ممکن به دلیل سرقت ادبی مقاله تان رد شود.

موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ

برای انجام هر یک از این مواردی که گفته شد باید با کسی که این مسیر را بلد است و با چالش های راه آشنا می باشد مشورت کنید و از راهنمایی های افراد با تجربه استفاده کنید. موسسه چاپ مقاله هدف ریسرچ در همین زمینه خدمات مشاوره تخصصی در زمینه‌ی استخراج مقاله از پایان‌نامه، انتخاب مجله، ترجمه و ویراستاری تخصصی، فرمتینگ، اکسپت و چاپ تضمینی مقاله درمجلات معتبر، نگارش کاورلتر، برقراری ارتباط با سردبیران، پرداخت هزینه‌ها و پیگیری فرآیند چاپ را ارائه می دهد.

 

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 258 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:05

بعد از تولید زغال بریکت ،نوبت به پخت آن می رسد.مرحله پایانی در خط تولید زغال فشرده در کوره انجام می شود.در سال های اخیر دو نوع کوره صنعتی و سنتی مورد استفاده قرار گرفته اند که به جرات می توان گفت شکست طرح کوره صنعتی بارها و بارها به اثبات رسیده است. ما فقط کوره سنتی را به مشتریان پیشنهاد میکنیم.برای این حرف دو دلیل مهم وجود دارد.در کوره صنعتی هرگز پخت زغال کامل نمی شود و در واقع بصورت نیم پخت از کوره در می آید که این امر باعث میشود زغال سردرد بیاورد و بوی نامطبوعی روی قلیان بدهد هزینه ساخت یک کوره صنعتی از ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان است در حالیکه ساخت کوره سنتی بسیار ارزان تر و با آجر و گل ساخته می شود.در این مقاله به بررسی ساخت کوره زغال با آجر می پردازیم ، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

ساخت کوره زغال با آجر

برای ساخت این کوره،ابتدا مقداری از سطح زمین را کنده و سپس دور آن با آجر ساخته و تا مقداری از سطح زمین بالا می‌آوریم.داخل کوره را از چوب های خشک پرنموده و آتش زده تا به ذغال تبدیل شود.این هنر سنتی که بار دیگر احیا شده است باعث کسب درآمد نیز می‌شود.ساخت کوره زغال با آجر برای تولید زغال یکی از روش های تولید زغال سنتی می باشد که دارای مزایایی می باشد که دار اد امه به آن می پردازیم.

مزایای کوره زغال با آجر به روش سنتی

  • خودسوز بودن کوره ها (بدون نیاز به برق، گاز و گازوئیل)
  • بدون آلایندگی
  • اشغال فضای کم برای ساخت کوره ها
  • عدم تعمیر و نگهداری
  • بدون نیاز به اپراتور

مقایسه کوره سنتی زغال فشرده با کوره صنعتی زغال

  • کوره های سنتی زغال معمولا دود زیادی تولید می کنند و در نتیجه آسیب زیادی به محیط زیست می رسانند . اما کوره های ساخته شده توسط شرکت ها به دلیل تولید دود کمتر با محیط زیست سازگار می باشند ، مانند کوره صنعتی زغال یا دستگاه زغال ساز ساخته شده توسط این مجموعه .
  • همان طور که ذکر شد در کوره های سنتی برای اینکه چوب ها خشک شوند باید در هوای آزاد رها شوند و پس از خشک شدن می توانید چوب ها را بسوزانید . اما در کوره صنعتی زغال برای خشک شدن چوب ها نیازی نیست آن ها را انبار کنید در این کوره خشک شدن و سوزاندن چوب ها به صورت همزمان قابل انجام است .
  • زمانی که از کوره صنعتی زغال و کوره سنتی زغال استفاده می کنید ، در صورتی که چوب ها را به صورت درسته در کوره قرار دهید پس از تبدیل شدن به زغال ، به منظور بسته بندی راحت تر باید با استفاده از اره به اندازه های کوچک تر تبدیل شوند .
  • همان طور که ذکر شد تولید زغال چوب به روش سنتی در فضای بسته قابل انجام است . متاسفانه تولید زغال با روش سنتی باعث تولید دود فراوان و در نتیج گازهای سمی می شود . در نتیجه باعث به خطر افتادن سلامت انسان و تخریب محیط زیست و منابع طبیعی خواهد شد .
  • تولید کنندگان دستگاه زغال ساز و کوره زغال بر این باورند که میزان آلایندگی کوره های صنعتی زغال نسبت به کوره های سنتی بیشتر است . در کارخانه هایی که از کوره صنعتی برای تولید زغال استفاده می کنند از سوخت های فسیلی مانند نفت و بنزین و غیره استفاده می شود که میزان آلایندگی بیشتری دارند . و در عین حال مزیت های کوره صنعتی و کوره سنتی با یکدیگر قابل مقایسه نمی باشد .

کوره های سنتی در تولید زغال چه نقشی دارند؟

موارد استفاده از این نوع کوره فقط برای تولید زغال می باشد که با پوست گردو، بادام،خاک اره، و خاک ذغال ساخته می شود. متریال استفاده شده در این نوع کوره ها آجر (اجر فشرده یا نسوز) و خشت (کاه و گل) می باشد.کوره سنتی زغال کاملا خودسوز می باشد ، برای سوختن کوره های سنتی زغال به مواد سوختنی و مشعل نیازی نخواهید داشت . گنجایش هر واگن کوره سنتی زغال ۵۰۰ کیلوگرم است . اما بعد از روشن شدن کوره ، در فرآیند تبدیل شدن به کربن و به مرور زمان برای کربنازیسیون ، زغال ها وزن خود را از دست می دهند و از ۵۰۰ کیلوگرم زغال حدودا ۱۴۰ کیلوگرم زغال آماده بسته بندی خواهد شد .

ابعاد و اندازه کوره سنتی چگونه می باشد؟

در این نوع کورهارتفاع ۱۲۰ سانتی متر، عرض۹۰ سانتی متر و عمق ۱۲۰ سانتی متر می باشد.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 274 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:04

با انتخاب یک پاکت جارو برقی مناسب می‌توانید تمیز کردن خانه یا حتی محیط کار را به فعالیتی راحت‌ تر و حتی لذت بخش تبدیل کنید. در انتخاب جاروبرقی هم باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. جاروبرقی‌ای که انتخاب می‌کنید، باید قدرت تمیزکنندگی بالایی داشته باشد و از مخزن بزرگی بهره ببرد تا بتوان فضای بیشتری را تمیز کرد. یکی از جارو برقی‌های خوب با کیفیتی که می‌توانید آن را خریداری کنید، جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR است. در این مدل جاروبرقی می توانید از انواع پاکت جاروبرقی هپا استفاده کنید که یکی از مزایای منحصربه فرد این دستگاه می باشد. دقت داشته باشید که افزایش طول عمر و حفظ کیفیت موثر و همیشگی جاروبرقی علاوه بر استفاده درست و نگهداری مناسب تا حد زیادی به استفاده از پاکت مناسب جاروبرقی برای هر مدل بستگی دارد.به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفته ایم تا به معرفی پاکت جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV24  بپردازیم.تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

خرید پاکت جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

بوش یکی از قدیمی ترین و باکیفیت ترین برندهای لوازم برقی موجود در بازار می باشد که امتحان خود را در رابطه با محصولات خود پس داده است و افرادی که لوازمی را با این برند خریداری کرده اند راضی می باشند. یکی از لوازم برقی های برند بوش جاروبرقی می باشد که در مدل های مختلف با ظرفیت های گوناگون و آپشن های متفاوت در بازار موجود می باشدکه متناسب با بودجه خود می توانید برای خرید این دستگاه اقدام کنید. در بعضی از دستگاه های جاروبرقی برند بوش پاکت های جاروبرقی دائم وجود دارد که ما به شما توصیه می کنیم برای طول عمر دستگاه خود و عملکرد بهتر موتور و دستگاه و جلوگیری از فشار به موتور دستگاه از پاکت های یکبار مصرف با کیفیت متناسب با مدل دستگاه خود استفاده کنید. یکی از این انواع پاکت های جاروبرقی بوش،پاکت جاروبرقی هپا و میکروفیلتر می باشد که به دلیل مزایای بسیار زیادی که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد می باشد.برای خرید پاکت جاروبرقی بوش هپا و میکرو فیلتر می توانید به سایت توتک که یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فروش انواع پاکت جاروبرقی می باشد مراجعه کنید. با خرید پاکت جاروبرقی بوش هپا و میکرو فیلتر از فروشگاه اینترنتی توتک دیگر نگران خرابی دستگاه خود و عدم تمیز کردن آن نباشید. زیرا با استفاده از پاکت های هپا جاروبرقی بوش توتک در عملکرد دستگاه شما اختلالی به وجود نمی یاد و با توجه به جنسی که این نوع پاکت ها دارند از ورود کوچکترین ذرات به داخل محفظه دستگاه و موتور جلوگیری می کند و باعث عدم خرابی موتور می شود. در ادامه بیشتر درباره جنس و نحوه عملکرد پاکت جاروبرقی بوش هپا و میکروفیلتر می پردازیم.

ویژگی های جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV24 از دو چرخ در اطراف خود برخوردار است، اما موردی که این جاروبرقی را نسبت به بسیاری از جاروبرقی‌های دیگر خاص می‌کند وجود یک چرخ 360 درجه در وسط قسمت زیرین جاروبرقی است. این چرخ 360 درجه قابلیتی در دستگاه به وجود آورده که با نام EasyFollow مشهور شده‌است. به‌واسطه‌ی این چرخ 360درجه می‌توانید خیلی راحت جاروبرقی را در هر جهتی که می‌خواهید حرکت دهید. روان‌بودن حرکت جاروبرقی بر اثر وجود این چرخ 360درجه بسیار خوشایند است، به‌خصوص برای کسانی که همواره با سخت‌بودن حرکت جاروبرقی‌های معمولی مشکل داشته‌اند.موتور 2400 واتی دستگاه موجب شده که مکش این جاروبرقی بسیار قوی باشد و بنابراین ریزترین آشغال‌ها هم از دست این جاروبرقی در امان نیستند. در ضمن با رگولاتوری که روی جاروبرقی وجود دارد به‌سادگی می‌توانید قدرت دستگاه را کم و زیاد کنید. لوله‌ی این جاروبرقی از نوع است و استحکامی بسیار بیشتر از لوله‌های پلاستیکی دارد. با وجود این لوله دیگر هیچ جایی برای نگرانی از بابت استحکام لوله به‌هنگام جاروکشیدن وجود ندارد.

جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 برای چه کسانی مناسب می باشد؟

هرچقدر هم که نخواهیم به برند یک محصول توجه کنیم، باز هم اطمینان بیشتری به محصولاتی که برندشان امتحان‌اش را پس داده‌است داریم؛ پس به‌واقع نمی‌توان گفت که برند یک محصول اهمیت چندانی ندارد. جاروبرقی «بوش» مدل « BGL35MOV24» محصولی از برند شناخته‌شده و امتحان‌پس‌داده‌ی بوش است. این جاروبرقی کیسه‌دار مجهز به فیلتر هپا است و گزینه‌ای عالی برای خانواده‌هایی‌ست که حداقل یک عضوشان آلرژی دارد یا به بیماری آسم دچار است.

چرا جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 بخریم؟

فیلتر هپا در بسیاری از جاروبرقی‌های مدرن برند بوش به کار گرفته شده‌است. این فیلتر با نام کامل High Efficiency Particulate Air ذرات هوا را از خود عبور می‌دهد اما مانع از عبور و انتشار ذرات بزرگ‌تر از 0.03 میکرون می‌شود و بنابراین جاروبرقی‌هایی که دارای فیلتر هپا هستند گزینه‌هایی مناسب برای خانه‌هایی به شمار می‌روند که یک یا چند تا از افراد ساکن در آن‌ها به گردوغباری که از جاروبرقی‌های معمولی در محیط منتشر می‌شود حساسیت دارند. جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV24 همچنین از HighPower Airflow بهره می‌برد، موتوری که گردوغبار را از محیط جدا می‌کند و بنابراین مانع از بروز مشکل برای افراد مبتلا به آسم و یا حساس به گردوغبار می‌شود.

پاکت هپا جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

پاکت های هپا یکی از پاکت های بسیار بهداشتی و ضد میکروب است. مناسب برای فضاهای در بسته و محیط های بهداشتی میباشد. داخل بسته چهار عدد و در بعضی مدل ها پنج عدد پاکت یک بار مصرف قرار دارد پاکت های بهداشتی هپا جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 در بازار بسیار طرفدار دارد این نوع پاکت ها نسبت به پاکت های کاغذی دارای 50 درصد عمر بیشتر و همچنین عملکرد فیلترینگ بهتری می باشد جنس چند لایه پاکت از خروج گرد و خاک داخل پاکت به بیرون جلوگیری می کند .این پاکت جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 برای همین مدل استفاده می شود.

پاکت جاروبرقی بوش مدل BGL35MOV24 چه ویژگی هایی دارد؟

شاید برای شما سوال باشد که چه تفاوتی بین پاکت های اصلی جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 باپاکت های تقلبی می باشد.که در این قسمت از مقاله به بیان چند مورد پرداخته ایم که شامل موارد زیر می باشد:

  • پاکت های اصلی از جنس پارچه نانو چند لایه می باشد که از نشتی گرد و خاک به داخل مخزن تا 90 درصد جلوگیری می کند.
  • از سوی دیگر این پارچه ها گرد و خاک را به خود جذب کرده تا گردشی داخل خود پاکت بوجود نیاید و مکش تا 30 درصد افزایش یابد.
  • جنس دریچه پاکت های اصلی کاغذ فشرده بوده و معمولا به رنگ آبی و سرمه ای می باشد. از سوی دیگر معمولا دور پاکت یک یا دو ردیف دوخت برای جلوگیری از پاره شدن پاکت وجود دارد.

خرید پاکت جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 اصل چه مزایایی دارد؟

  • استفاده از پاکت جاروبرقی اصل، عملکرد تمیزکنندگی دستگاه را در سطح بالاتری حفظ کرده و طول عمر آن را افزایش می دهد.
  • تا 50 درصد کارکرد طولانی تر: نیاز کمتر به تعویض پاکت جاروبرقی بواسطه ظرفیت بسیار بالای جذب گرد و غبار.
  • محافظت موثر: جای گیری و بسته شدن دقیق پاکت جاروبرقی از ورود گرد و غبار به موتور جلوگیری می کند – در نتیجه طول عمر دستگاه را افزایش می دهد.
  • بهداشت رضایت بخش: 99.9% از ذرات ریز گرد و غبار فیلتر می شوند، و قفل بهداشت تعبیه شده دفع تمیز پسماندها را تضمین می کند.
  • عملکرد تمیزکنندگی بهتر: جریان هوای بسیار قدرتمند برای تمیزکنندگی عالی، حتی در زمانی که کیسه پر شده است.
  • مقاومت مثال زدنی در برابر پارگی: پاکت های جاروبرقی اصل، به دلیل استفاده از الیاف پشمی قدرتمند و مقاوم در برابر پارگی، بسیار مستحکم هستند.
  • خرید پاکت جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 مانع کثیف شدن بیش از حد فیلتر می شود.

اهمیت خرید پاکت جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

استفاده صحیح از جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 عمر دستگاه را تا چند برابر افزایش می­دهد. یکی از مهم­ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر نحوه عملکرد جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24، خرید پاکت جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 اصل است. پاکت یکبارمصرف جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24 در برندهای مختلف با کارایی های مختلف تولید شده است که با توجه به نیاز خود و مدل جاروبرقی خود می توانید با توجه به قیمت پاکت های جاروبرقی بوش در فروشگاه اینترنتی توتک اقدام به خرید آنلاین نمایید.

قیمت پاکت جارو برقی بوش مدل BGL35MOV24

با توجه به نوسانات موجود در بازار و متفاوت بودن قیمت ها با یکدیگر برای اطلاع دقیق از قیمت پاکت جاروبرقی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی توتک تماس بگیرید.توجه داشته باشید برخی از پاکت های جاروبرقی ارزان قیمت و بی کیفیت برای این مدل از جاروبرقی در بازار وجود دارد که اصل نمی باشد و با توجه به قیمت پایین آن مصرف کنندگان زیادی دارد اما توجه داشته باشید استفاده زیاد از این نوع پاکت های بی کیفیت جاروبرقی به مرور زمان باعث آسیب رسیدن به موتور دستگاه می شود و عمر جاروبرقی شما کوتاه.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 283 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 15:03

کپسول فولادی 7 لیتری فنزی : کپسول و کیت شارژ زیر شاخه لوازم جانبی تفنگ می باشد. حداکثر هوای درون کپسول 200 بار است. کپسول در مدل های فولادی و کامپوزیت برای شارژ سیلندر تفنگ های پی سی پی مورد استفاده قرار میگیرد.  تفنگ پی سی پی از هوا به عنوان نیروی پیشران برای شلیک ساچمه استفاده می‌کنند. بدین منظور هوای درون مخزن تفنگ پی سی پی با استفاده از پمپ اهرمی، کپسول غواصی یا مخزن از جنس فیبر کربن تا ۲۷۰۰ تا ۳۰۰۰ پی اس آی فشرده می‌شود.

کپسول 6 لیتری اسپاشانی : جنس بدنه فولاد ، حداکثر فشار هوای درون کپسول 300 بار ، حداکثر ظرفیت کپسول 6 لیتر ، حداکثر هوای درون کپسول 300 بار ، ساخت کشور چین

کپسول 5 لیتری کامپوزیت ام اس ای با حداکثر هوای درون کپسول 300 بار ، جنس بدنه کامپوزیت ، حداکثر ظرفیت کپسول 8 لیتر ، ساخت کشور آمریکا

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 240 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 14:45

روش اجرای نمای کرتین وال بسیار اهمیت دارد که ضمن اجرای صحیح و اصولی نمای کرتین وال، هزینه های اجرای نمای کرتین وال نیز مدیریت شود. تنوع نماهای کرتین وال بسیار بالاست که هر فردی با هر سلیقه ای می تواند از این نوع نما استفاده کند. مجریان اجرای نما کرتین وال زیادی به فعالیت مشغول هستند. شرکت اجرای نمای آراز زرین ماندگار نیز با هدف کسب رضایت مشتری در خدمت شماست تا  با ارائه بهترین خدمات و کیفیت، هزینه اجرای نما شما را کاهش دهد. در ادامه با تعریف کوتاهی از کرتین وال چیست، به روش اجرای نمای کرتین وال می رسیم.

نمای کرتین وال (Curtain Wall) چیست؟

کرتین وال از دو کلمه ای تشکیل می شود که می توان آن را دیوار پرده ای معنا کرد. از نمای کرتین وال برای جداسازی فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده می شود. نمای کرتین وال علاوه بر جداسازی فضای خارحی از فضای درونی، وزن مرده ای ندارد و از افزودن بار اضافی بر سازه جلوگیری می کند.

مجریان نمای کرتین وال با هدف ورود نور بیشتر به درون ساختمان و داشتن چشم انداز بیشتر، از نمای کرتین وال استقبال می کنند. نمای کرتین وال انواعی دارد که با توجه به تنوع آن، روش اجرای نمای کرتین وال نیز متفاوت است.

انواع نمای کرتین وال

به طور کلی نمای کرتین وال دو متریال سازه اصلی نگهدارنده و مصالح پرکننده را شامل می شود. معمولا از پروفیل های آلومینیومی به عنوان سازی نگهدارنده استفاده شده و  نقش شیشه ها در نمای کرتین وال به عنوان مصالح پر کننده میان فریم های آلومینیومی می باشد.

مصالح دیگری نیز برای پر کردن فضای بین فرمی ها مورد استفاده هستند که می توان از مصالحی چون پلی کربنات، چوب، کامپوزیت، فایبر سمنت برد و موارد دیگر نام برد. نمای کرتین وال را می توان به دو دسته اصلی فیس کپ(Face cap) و فول فریم لس (Full Frameless) تقسیم بندی نمود.

عمده نفاوت اجرای نمای کرتین وال فیس کپ و اجرای نمای کرتین وال فوم فریم لس، لزوم استفاده از درپوش های مخصوص در نوع فیس کپ است  مه در فوم فریم لس از این درپوش های استفاده ای نمی شود. روش اجرای نمای کرتین وال فیس کپ و فوم فریم لس نیز متفاوت است که در ادامه به آن می پردازیم.

اجرای نمای کرتین وال با سیستم فیس کپ (Face cap)

در اجرای نمای کرتین وال فس کپ، شیشه را بر روی استراکچر آلومینیومی یعنی لامل  سوار می کنیم و خبری از قاب آلومینیومی دور شیشه وجود ندارد. در واقع پروفیل نگهدارنده ای بر روی پایه لامل پیچ می شود که وظیفه نگهداری از شیشه را دارد.

اجرای نمای کرتین وال با سیستم بدون درپوش فول فریم لس (Full Frameless)

اجرای نمای کرتین وال با سیستم فوم فریم لس، از فریمی تشکیل شده که از پشت شیشه را قاب می گیرد و با لقمه های آلومینیومی متحرک، روی لامل ثابت می شود. نمای فوم فریم لس، از پر مصرف ترین نماهای ساختمان است که علاوه بر زیبایی، نصب و اجرای آسانی دارد.

روش اجرای نمای کرتین وال

گذشته از انواع نمای کرتین وال، روش اجرای نمای کرتین وال به دو روش استیک (Stick) و یونیتایزد (Unitized) انجام می شود.

اجرای نمای کرتین وال با روش استیک (Stick)

روش اجرای نمای کرتین وال استیک به این صورت است که بعد از انجام محاسبات فنی و تحویل پروفیل های آلومینیومی یا لامل به محل انجام پروژه، نصب و اجرای نمای کرتین وال انجام می شود. در واقع در روش اجرای نمای کرتین وال استیک، تنها تولید پروفیل آلومینیومی از قبل ساخته می شود، باقی مراحل در محل انجام پروژه صورت می گیرد. روش اجرای نمای کرتین وال با این روش برای ساختمان های اداری و تجاری با طرح های خاص معمولا هزینه کمتری به همراه دارد.

روش اجرای نمای کرتین وال با روش یونیتایزد (Unitized)

روش اجرای نمای کرتین وال به این صورت است که دیتیل های کرتین وال به صورت پیش ساخته در کارخانه تولید می شود و قطعات جداگانه برای نصب به محل پروژه ارسال می شوند و با روش نصب آسان و سریع به صورت کشویی اجرا می شوند.

نصب و  اجرای کرتین وال با روش یونیتایزد از روش قبلی گران تر است اما مزیت هایی همچون امنیت، مقاومت و سرعت بالای نصب برای ساختمان ها و برج های بلند و چندین طبقه را دارد.

مجری اجرای نمای کرتین وال

در ایران شرکت های بسیاری با کیفیت های متفاوتی مجری اجرای نمای کرتین وال هستند. اما بهترین مجری اجرای نمای کرتین وال، شرکتی است که بتواند در کنار زیبایی و اجرای نمای شیک، ایمنی را افزایش داده و هزینه ها را بکاهد. اولویت ما در شرکت مهندسی ایکس، افزایش رضایت مشتری است که با ارائه اجرای نما با کیفیت بالا به آن دست یافته ایم.

خصوصیات استفاده و اجرای نمای کرتین وال

در اجرای نمای کرتین وال می توان ازشیشه های ۲ یا ۳ جداره کمک گرفت

استفاده از درپوش های مخصوص برای نمای کرتین وال امکان پذیر است

نمای کرتین وال در رنگ های مختلفی وجود دارد

اجرای نمای کرتین وال به صورت تمام آلومینیوم قابل انجام است

با توجه به محل پروژه، با نمای کرتین وال می توان هر نوع ابعادی را اجرا کرد

لامل کرتین وال

لامل کرتین وال در واقع پروفیل های آلومینیومی است که در اجرای نمای کرتین وال شیشه های نما بر آن قرار می گیرند. برای اجرای نمای کرتین وال از لامل ها در دو بخش عمودی و افقی استفاده می شود. نام لامل های عمودی مولیون و لامل های افقی ترنسم می باشد.

ساختار نمای کرتین وال

نمای کرتین وال از نماهای خشک محسوب می شود و ساختار آلومینیومی نمای کرتین وال به صورتی است که در برابر لرزش ها، زلزله، باد و یا نشست ها، کاملا انعطاف پذیر است که از این رو به آن به خود ایستا نیز معروف است. ساختار نمای کرتین وال در برابر حرارت و برودت، تغییرات آب و هوایی، نفوذ آب و سایر عوامل محیطی مقاوم است.

مزیت های اجرای نمای کرتین وال

ساختار نمای کرتین وال سبک است از این رو باری روی سازه اصلی وارد نمی کند

با اجرای نمای کرتین وال، نور بیشتری به درون ساختمان وارد می شود

اجرای نمای کرتین وال با سرعت بالایی امکان پذیر است

نمای کرتین عایق  رطوبت و اصوات  می باشد

هزینه های اجرای نمای کرتین وال و نگهداری از آن پایین است

به صورت پیش ساخته یا نیمه پیش ساخته قابل استفاده هستند

دتایل اجرای نمای کرتین وال dwg

دتایل کرتین وال درواقع جزئیات کرتین وال نمای ساختمان است. شناخت دتایل نمای کرتین وال به شما کمک می کند تا مصالح اجرای نمای کرتین وال را بشناسید و روش اجرای نمای کرتین وال آشنا شوید.  از مهم ترین دتایل اجرای نمای کرتین، روش های اجرای نمای کرتین وال می باشد که  با دو سیستم استیک یا لامل کرتین وال و یونیتایز  انجام می شود.

محاسبات اجرای نمای کرتین وال

محاسبات نمای کرتین وال پس از بررسی محل پروژه انجام می شود. برای محاسبات اجرای نمای کرتین وال باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

تحمل بار توسط سازه

ابعاد پروفیل های مورد استفاده در اجرای نمای کرتین وال

ارتعاشات و لرزش های ساختمان در برابر باد و زلزله

اجزای سیستم و وزن سازه

از مهم ترین پارامترهای قابل ملاحظه در اجرای نمای کرتین وال می توان به میزان انتقال حرارت و برودت در ساختمان اشاره کرد.

بازشو کرتین وال

قیمت  اجرای نمای کرتین وال

قیمت اجرای هرمتر مربع نمای کرتین وال با توجه طراحی، نصب و روش اجرای آن متفاوت است. برای محاسبه قیمت نمای کرتین وال باید همه این موارد را در نظر گرفت. البته هزینه اجرای نمای کرتین وال به نوع متریال کاربردی نیز بستگی دارد. از این رو برای محاسبه قیمت اجرای نمای کرتین وال باید محل پروژه بررسی شود.

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 263 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 14:43

این روزها استفاده از مبلمان های تکی مانند پاف ، لاوست ، صندلی های معلق یا تاب های ریلکسی و مبل های شزلون راحتی یا سلطنتی در دکوراسیون خانه های ایرانی و حتی محیط های کاری و فضاهای تجاری رایج شده است.مبل شزلون یکی از این مبلمان شیک و لوکس است. در این مقاله به بررسی بهترین چیدمان مبل شزلون پرداخته ایم.تا انتهای این مقاله همراه ما باشید:

مبل شزلون چیست؟

شزلون ها به گونه ای از مبلمان گفته می شود که به صورت مبل تک در فضای دکوراسیون داخلی قرار می گیرد و معمولا دارای یک دسته قوس دار می باشد دسته شزلون هایی که عمودی اند غالبا راحتی مطلوب را برای مخاطب این مبلمان به وجود نمی آورند پس در انتخاب نوع استاندارد آن باید دقت زیادی کنید.

بهترین چیدمان مبل شزلون

استفادهمبل شزلون برای همه لذت بخش است زیرا دارای ظاهری کاملاً متفاوت از سایر مبلها، بسیار راحت تر و جذابتر از سایر مدلهاست و می توان به کمک آن بر دکوراسیون خانه تاثیر بسیار مثبتی گذاشت. معمولاً استفاده از مبل شزلون در مقابل پنجره ها و یا کنار شومینه است تا با نشستن و البته دراز کشیدن بر روی آن و لم دادن بتوان هم از نور طبیعی و هوای بیرون و همچنین در صورت وجود طبیعت از دیدن چنین منظره ای لذت برد و یا اینکه با لم دادن بر روی آن و مطالعه کردن کتاب و روزنامه در کنار شومینه، لحظاتی جذاب و گرم را برای خود رقم زد؛ به هر حال و در هر صورتی استفاده از این مبل های زیبا و باکلاس بسیار لذتبخش و خاطره ساز خواهد بود.

مبل های شزلون خود به تنهایی می توانند یک نقطه کانونی در چیدمان پذیرایی محسوب شوند و اگر شما یک طراح دکوراسیون نیستید، بهتر است از شزلون ها در کنار پاف های شاخص یا کاناپه های تکی استفاده نکنید.

طراحی چند نقطه کانونی بارز در دکوراسیون نه تنها کمکی به زیباتر به چشم رسیدن فضا نمی کند، بلکه می تواند آشفتگی بصری و نازیبایی را جلوه گر سازد.

در دکوراسیون منزل یا هر نوع فضایی (مانند اتاق های هتل یا فضاهای مدیریتی لوکس) که چیدمان کلاسیک یا نیمه کلاسیک دارد ، بهتر است علاوه بر هماهنگی طرح و رنگ مبلمان اصلی با شزلون، طرح و رنگ دیوارها و محیط اطراف هم تا حدی هماهنگ و در تطبیق با شزلون کلاسیک یا سلطنتی در نظر گرفته شود.

چیدمان محیط یک مبل شزلون سلطنتی باید چگونه باشد؟

مبل های شزلون سلطنتی خصوصا نمونه های پرکار، برای دکوراسیون خانه هایی مناسبند که اولا دکوراسیون بخش پذیرایی آن ها به سبک کلاسیک است و ثانیا فاصله قابل توجه و متناسبی بین بخش نشیمن و پذیرایی وجود دارد.

چگونگی دیزاین مبل شزلون اسپرت در چیدمان مدرن

در دکوراسیون منزلی که چیدمان مدرن دارد ، مبل های شزلون راحتی و مدرن را می توانید با رنگ و طرح نسبتا متفاوت با سایر مبلمان های منزل انتخاب کنید.

البته اگر فضای پذیرایی یا اتاق خواب کوچک بوده یا محلی که برای شزلون اسپرت در نظر گرفته اید، به ست مبلمان اصلی نزدیک است، بایستی از طرح و رنگ چندان متفاوتی استفاده نشود.

قبل از خرید مبل شزلون به چه نکته ای باید توجه کنیم؟

پیش از خرید و چیدمان شزلون، در خصوص مکان دقیق چیدمان آن به دقت تحقیق و بررسی نمایید. ابعاد و اندازه شزلون ها می تواند به میزان قابل توجهی با یکدیگر متفاوت باشد و عدم توجه به اندازه ها، باعث یک چیدمان نازیبا و دشواری تردد می شود.

چه مکان هایی برای چیدمان مبل شزلون مناسب هستند؟

شزلون های راحتی برای نشیمن، مقابل تلویزیون ، تراس و اتاق خواب های یک یا دو نفره بزرگسالان گزینه های بسیار عالی و مناسبی هستند و می توانند مکمل چیدمان اصلی ست نشیمن باشند.

کاربرد مبل شزلون چیست؟

شزلون ها در سبک های کلاسیک و مدرن کاربرد دارند که به سادگی از آن می توان در فضای نشیمن و حتی اتاق خواب ها استفاده کرد وجلوه ای لوکس و متفاوت به دکوراسیون داخلی بخشید حتی می توانید از آن ها برای استراحت نیمروزی مبل کنار میز تلفن و یا مبلی برای لذت بردن از منظره ی زیبای بیرونی استفاده کنید.

مبل شزلون چه ویژگی هایی دارد؟

این مبلمان نیز مانند مبلمان دیگر دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند؛ از جمله:

  • راحتی بسیار و زیبایی در عین کارایی.
  • تنوع در تولید مدل‌ها، رنگ‌ها و طرح‌ها
  • قابلیت استفاده در دکوراسیون داخلی و خارجی و چیدمان فضاهای مختلف با سبک‌های گوناگون
  • قابلیت استفاده در فضا به همراه میز کناری یا به صورت ترکیبی با مبلمان دیگر موجود در فضا
  • دارای دسته ای به صورت قوس دار است.

نقش مبل شزلون در چیدمان

مبل شزلون به دلیل نداشتن نشیمن گاه یا دسته‌های بلند و مرتفع مانند دیگر مبلمان به نسبت سبک احساس می‌شوند پس می‌تواند در دکوراسیون داخلی فضاهای کوچک نیز استفاده شود. همچنین مبل شزلون از آنجایی که امروزه در طرح‌ها و مدل‌های مختلف نیز طراحی و ساخته می‌شوند مناسب سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی است.

این مبل با استفاده از مصالح مختلف نیز تولید می‌شود و می‌تواند انتخاب مناسبی برای فضاهای داخلی و خارجی باشد. مبل شزلون می‌تواند نقطه کانونی فضا باشد و دکوراسیون منزل شما را تعریف کند.

قیمت مبل شزلون

همانطور که گفته شده مبل شزلون مانند دیگر مبلمان در طرح‌ها و مدل‌های متنوع با مصالح و متریال‌های گوناگونی طراحی و ساخته می‌شود که هر کدام به نسبت نوع طراحی و ساخت دارای کیفیت‌ها مختلفی هستند که همین موارد در قیمت آن‌ها تاثیرگذار است و باعث می‌شود این مبل با قیمت‌ها مختلف در بازار موجود باشد.

کلام آخر

مبلمان شزلون شیک و راحت قابلیت استفاده در دکوراسیون و چیدمان داخلی و خارجی را دارد شما می‌توانید از این مدل به صورت تنهایی به همراه یک میز عسلی در دکوراسیون فضای منزلتان استفاده کنید تا در کنار دیگر مبلمان آن را قرار دهید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 257 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 14:41

چنانچه بدن ميزان زيادی اسيد اوريک بسازد يا اسيد اوريک كافی از بدن دفع نشود، سطح آن در خون بالا میرود، در نتيجه با رسوب اين مواد، نقرس ايجاد میشود . همین طور که مطالعه کردید نقرس با افزایش سطح اسید در بدن به وجود می آید و درمان آن جز با تنظیم سطح قلیایی خون امکان پذیر نست . درمان نقرس با استفاده از تغذیه مناسب و نوشیدن فراوان آب قلیایی امکان پذیر است. جدیدترین مطالعات نشان داده است که آب قلیایی شده در درمان نقرس موثرترین و سریعترین راه است . زیرا آب قلیایی شده علاوه بر خواص قلیایی دارای قدرت آنتی اکسیدانی است . بهترین راه جهت درمان نقرس ، قلیایی کردن بدن با استفاده از رژیم غذایی و آب غنی شده قلیایی می باشد.

نقرس چیست و چگونه آب قلیایی به درمان آن کمک کند ؟

نقرس يكی از دردناك‌ترين بيماری های مفاصل است كه در نتيجه رسوب كريستال‌های اسيد اوريک در بافت‌هاي رابط، در فضاي مفاصل ما بين ۲ استخوان يا در هر دو مورد ايجاد میشود. اين رسوب‌ ها منجر به التهاب مفاصل و باعث تورم، قرمزی، درد و كوفتگی میشود. آب غنی شده قلیایی می تواند در کاهش اسید اوریک بدن و درمان نقرس تاثیر مطلوبی داشته باشد. نقرس تقريبا ۵ درصد از كل موارد بيماریهاي مفاصل را شامل میشود.

یافته های جدید محققان برای درمان نقرس با آب یونیزه قلیایی :

در مطالعه ای بالینی 5 بیمار مبتلا به دیستروفی روزانه 1 لیتر آب قلیایی به مدت 12 هفته انجام شد. بیماری دیستروفی باعث بالا رفتن میزان سموم اسیدی بدن می شود. همچنین فاکتورهای التهابی ایجاد شده در این بیماری مشابه بیماری نقرس است. این مطالعات دوباره با آب معمولی نیز انجام و نتایج مقایسه شد.درانتها نتیجه گرفته شد که آب قلیایی اختلال و فرآیندهای التهابی را بهبود می بخشد.این مطالعات بالینی نشان می دهد که احتمالا افزایش قلیا می تواند تاثیر مثبتی در درمان نقرس داشته باشد.

آب قلیایی چگونه به درمان نقرس کمک می کند ؟

تحقيقات جديدي كه انجام شده نشان میدهد نوشيدن روزانه مقدار زيادی آب، بخش مهمي از درمان نقرس به حساب میايد. اين روش طبيعی باعث كاهش ميزان اسيد اوريک میشود. زماني كه به بدن انسان آب زيادی میرسد، اسيد اوريك رقيق شده، زودتر دفع میشود.

♦ اين نخستين دليل استفاده از آب در درمان نقرس است. آب غنی شده قلیایی به دليل داشتن مواد معدنی بيشتر، مناسب‌تر از آب سبك است. مواد معدنی، pH بدن را در حالت قليايي نگه میدارند.

♦ در محيط قليايی، بدن اسيد اوريك بيشتری دفع میكند و اين دومين دليل استفاده از آب است.

بر ای درمان نقرس با آب قلیایی چه مقدار در طول روز آب بنوشیم ؟

براي اين كار روزانه حدود ۸ تا ۱۲ ليوان آب بنوشيد؛ البته مقدار درست آب مورد نياز شما بستگی به ميزانی دارد كه برای بالا بردن pH بدن لازم است.

خلاصه فواید بهداشتی و سلامتی آب قلیایی روی بدن و سلامت انسان  :

آب قلیایی یونیزه شده برای آشامیدن و پخت و پز استفاده می شود و برای مصرف کنندگان چندین حسن دارد:
قلیایی کردن : بازگرداندن موازنه PH با کاهش درجه اسید
خواص آنتی اکسیدان : کمک به خنثی کردن رادیکالهای آزاد که باعث جلوگیری از صدمه به سلول ها و DNA می شود.
سوپر هیدراتاسیون (نفوذ پذیری و آبرسانی بالا) : کوچکتر بودن اندازه مولکولهای آب (حالت خوشه ای) که اجازه نفوز بیشتر آب را به سلول ها می دهد.
 غنی سازی معدنی : شامل غلظت های بالائی از مواد معدنی قلیایی شامل کلسیم و پتاسیم می باشد که برای سلامتی انسانی حیاتی هستند.
غنی سازی اکسیژن : میزان اکسیژن محلول خون را افزایش می دهد.
 سم زدایی : از بین بردن مخاط ساخته شده در دیواره روده بزرگ که این عمل باعث افزایش توانایی بدن در جذب مواد مغذی می شود.
پاکسازی : کمک به شستشو و دفع و دفع مواد زائد اسیدی و سمی که بیشتر نقاط بدن تجمع پیدا می کنند.
انرژی زایی : یون هیدروکسیل (OH) با بار منفی در افزایش انرژی ، هوشیاری ذهنی و بالا بردن سطح کل هوشیاری بدن کمک می کند.
کاهش وزن
حذف آفت کش ها : آب قلیایی قوی با PH بالای 10.5 به حذف آفت کش ها از میوه ها و سبزیجات کمک می کند.

چگونه آب آشامیدنی قلیایی داشته باشیم ؟

دستگاه هایی به نام یونیزه ها قلیایی آب وجود دارند، اما گران هستند.

آب معدنی بطری تمایل به خنثی یا کمی قلیایی دارد. برخی از تولید کنندگان ممکن است سطح pH آبهای بطری خود را اعلام کنند. شما نیازی نیست پول خود را صرف خرید یکی از این دستگاه ها کنید که فرق زیادی با آب میوه گیری ندارند . بهتر است آب قلیایی مورد نیاز خود را به صورت روزانه از فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها تهیه کنید.

خرید آب قلیایی لوکساب به صورت آنلاین

آب قلیایی لوکساب به عنوان اولین و تنها آب قلیایی در ایران اقدام به تولید آب قلیایی با دانش روز دنیا و جدیدترن دستگاه های تولید آب قلیایی نموده است، شرکت لوکساب امکان خرید آب قلیایی را به صورت آنلاین نیز فراهم آورده است. شما برای خرید آب قلیایی  صورت آنلاین به صفحه ثبت سفارش مراجعه نمایید.
برچسب ها: آب قلیایی و نقرس ,خواص آب قلیایی, خرید آب قلیایی آنلاین, مزایای آب قلیایی , لوکساب شاپ , لوکساب , خرید آنلاین آب قلیایی, PH چیست, PH, درمان نقرس با آب قلیایی, آب غنی شده قلیایی , خرید آب آشامیدنی قلیایی , خرید آب آشامیدنی, خرید آب, سطح pH ,سطح pH آب, آب قلیایی لوکساب, خرید آب قلیایی لوکساب, خرید آب قلیایی, آب معدنی بطری ,درمان نقرس, قلیایی آب , آب آشامیدنی قلیایی, آب قلیایی چگونه به درمان نقرس کمک می کند , آب قلیایی, آب قلیایی چگونه به درمان نقرس کمک میکند؟, آب قلیایی و دیابت, آب قلیایی و بیماری های کبد

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 278 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 14:40

آیا از این واقعیت آگاه هستید که بعد از خوردن میوه جات نباید آب نوشید؟ اکثر افراد در طی روز حجم زیادی آب می نوشند تا عطش خود را برطرف کنند. اما نوشیدن آب بعد از خوردن میوه جات می تواند صدمه های زیادی برای سلامتی ما به همراه داشته باشد. در این مقاله، به مهم ترین مضرات خوردن آب بعد از خوردن میوه ها می پردازیم.

چرا نباید همراه میوه آب بنوشید؟

تعادل رطوبت معده برای سلامتی افراد بسیار مهم است. اکثر میوه ها تر هستند و زمانی که شما بعد از صرف میوه آب بنوشید، تعادل رطوبت در معده به هم می ریزد و دستگاه گوارش بدن با مشکل مواجه می شود. برای مثال اگر شما بعد از صرف میوه ی انگور، آب بنوشید قطعا حالت بدی به شما دست می دهد و در بعضی مواقع منجر به بیماری اسهال می شود.

متاسفانه بعضی از والدین اطلاعات کافی درباره ی صحیح غذا خوردن کودکان خود ندارند و فرزندان خود را به نوشیدن آب حین صرف غذا و میوه یا بعد از آن به اشتباه تشویق می کنند. باور اشتباه و غلط نوشیدن آب زیاد حتی میان خوردن وعده های غذایی می تواند دردسر ساز و موجب کم اشتهایی، سو تغذیه در کودکان شود و از طرفی حس سیری به کودک دست می دهد. بنابراین مواد مفید غذایی به درستی به بدن فرزند دلبند شما نمی رسد و روند منفی در رشد کودک شما به وجود می آید.

نوشیدن آب همراه با میوه یا غذا، علاوه بر ایجاد نفخ موجب پر شدن معده می شود لذا کودکان در برابر خوردن ادامه‌ میوه یا غذای خود مقاومت می کنند. گاهی اوقات افراد با مشکل نفس تنگی روبه رو می شوند. جالب است بدانید این نفس تنگی می تواند از سنگینی معده نشات بگیرد. وقتی ریشه یابی کنید، یکی از دلایل سنگینی معده نوشیدن آب بعد از صرف میوه است.

اغلب افراد بعد از فعالیت های ورزشی سنگین، برای جلوگیری از افت قند خون به خوردن میوه روی می آورند. در عین حال هنوز بدن آنها عطش دارد، چراکه میزان تعریق بسیار بالا بوده است.

عوارض نوشیدن آب بعد از مصرف میوه چیست؟

طبق تحقیقات انجام شده، نوشیدن آب بعد از مصرف میوه موجب عوارض حاد در دستگاه گوارش می‌شود. نوشیدن آب بعد از صرف میوه های کال بسیار خطرناک تر از میوه های معمولی است؛ چراکه نوشیدن آب بعد از میوه های کال دستگاه گوارش بدن را تحریک کرده و معده دچار اختلال می شود.

از آنجاییکه نوشیدن آب برای بدن انسان لازم و حیاتی است قبل از صرف میوه آب بنوشید. چراکه آب سریعا از معده خارج می شود، سپس آب وارد روده کوچک شده و از طریق جریان خون جذب بدن می شود. متاسفانه خیلی از افراد آب راکد می نوشند. متخصصین با نوشیدن آب مانده و راکد بسیار مخالف هستند چون معتقدند برای سلامتی و رشد بدن انسان بسیار مضر است

آیا نوشیدن آب همراه با میوه های آب دار ضرر دارد؟

طبق بررسی های انجام شده توسط متخصصین، نوشیدن آب بعد از مصرف هندوانه و خربزه بسیار مضر و زیان آور است. برای مثال میوه ی هندوانه دارای طبیعتی سرد و تر است. لذا نوشیدن آب به خصوص برای افرادی که طبع سرد دارند، موجب مشکلاتی از قبیل دل درد و سرگیجه خواهد شد. در فصل تابستان خیلی از افراد برای پذیرایی از مهمانان خود، آب میوه ی هندوانه سرو می کنند. گاهی اوقات برای خنک تر شدن و رفع عطش، آب میوه هندوانه را با یخ ترکیب می کنند. توصیه می کنیم از نوشیدن آب میوه هندوانه که با یخ ترکیب شده است به شدت خودداری کنید تا از اختلال گوارشی و دل درد در امان باشید.

میوه هایی مانند خربزه یا طالبی را با معده خالی صرف کنید و اگر احساس عطش شدید داشتید ابتدا آب بنوشید و نیم ساعت بعد میوه ها را میل کنید. اگر دقت کرده باشید پزشکان تغذیه همیشه توصیه می کنند اول سالاد میل کنید و بعد شروع به صرف کردن وعده غذایی خود کنید. پزشکان بر این باورند اگر میوه جات و سبزیجات را بعد از وعده غذایی میل کنید، روند هضم در دستگاه گوارش با مشکل مواجه خواهد شد.

میوه های طالبی، هندوانه و خربزه حاوی آب هستند و مصرف زیاد آب همراه با این میوه های تابستانی معده شما را سنگین کرده و هضم میوه ها سخت خواهد بود.

بهترین زمان برای نوشیدن آب در طی روز چه موقعی است؟

صبح‌ها بعد از آن که از خواب بیدار شدید پیشنهاد می کنیم دو لیوان آب بنوشید چراکه موجب فعال شدن روده ها و ارگان های داخلی بدن می شود. اکثر پزشکان تغذیه بر این باورند که نوشیدن یک لیوان آب نیم ساعت قبل صرف میوه و هر وعده غذایی به فرآیند هضم کمک زیادی خواهد کرد.

جالب است بدانید نوشیدن آب قبل از خواب از حمله قلبی و سکته مغزی به خصوص در افراد میانسال به شدت جلوگیری می کند.

خرید آب غنی شده از اکسیژن

قبل از خرید آب غنی شده از اکسیژن باید بدانید که آب غنی شده از اکسیژن چیست و چه مزیت هایی دارد؟

آب غنی شده از اکسیژن یک محصول آب نسبتاً جدید است که در طی فرآیند کنسرو سازی یا بطری سازی به آن اکسیژن اضافه می شود. اکسیژن اضافه شده برای سلامتی فوایدی دارد از جمله کمک به بهبود انرژی بدن در حین ورزش، دفع سموم از کلیه و  بدن. آب غنی شده از اکسیژن کم کالری است.

از فواید مهمی که برای آب غنی شده از اکسیژن می توان نام برد، کمک به بهبود ترشحات لاکتات است. سوالتان این است که چگونه به این ترشحات در حین ورزش کمک می کند؟ جالب است بدانید که در طول ورزش کوتاه تا مدت طولانی که بیش از 10 دقیقه ادامه داشته باشد، بدن شما برای تولید انرژی، لاکتات تولید می کند.

با تجمع لاکتات در عضلات شما، اسیدیته عضلانی نیز به همان نسبت افزایش می یابد و در صورت کنترل نشدن ترشح لاکتات، باعث خستگی عضلات می شود. بنابراین، پاکسازی لاکتات و اسیدیته عضله در طول ورزش مداوم یک امر مهم است.بنابراین اگر برنامه ورزش کردن در روتین زندگی تان وجود دارد، نوشیدن آب غنی شده از اکسیژن می تواند برای تان مفید باشد.

بنابراین با خرید آب غنی شده از اکسیژن اکساب شاپ از طریق اینترنت و به صورت آنلاین، علاوه بر راحت بودن فرآیند خرید، می توانید از برندهای معتبر فروشنده آب غنی شده از اکسیزن با اطمینان خاطر، خرید کنید.

,

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 14:37

نام اصلی یونولیت پلی ساکارید، پلی استایرن یا همان پلاستوفوم است که در داخل ایران با نام یونولیت شناخته می شود. یونولیت نوعی عایق در برابر صدا، رطوبت و گرما و نوعی پلیمر به رنگ سفید است. از یونولیت در بسته بندی ابزارهای الکترونیکی و برقی، عایق بندی، تبلیغات و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. متریال این ماده دارای یک وزن حجمی متفاوت با اندازه های کوچک و درشت هستند که به صورت بلوک ، گرانول و ورق ارائه می شوند. از مزایای استفاده از یونولیت در ساختمان سازی به کاهش مصرف آهن، افزایش مقاومت سازه در برابر زلزله، کاهش حجم بتن مصرفی، عایق در برابر صدا و گرما می توان اشاره کرد.

کاربرد یونولیت در دکوراسیون و فضاسازی های موقت، ساخت ماکت، تابلو اعلانات، ساخت سردخانه و یخچال های مسافرتی و در نهایت در ساختمان سازی یعنی بکار گیری یونولیت سقفی، یونولیت ساختمانی و دیواری قابل استفاده است.

در ادامه به همه چیز درباره تولید یونولیت می پردازیم و متوجه می شویم علت سطح صاف یونولیت، متراکم سازی آن قبل از انباسط است. هم چنین در باره مزایای خرید یونولیت از کارخانه یونولیت سازی صحبت می کنیم.

یونولیت چیست؟

یونولیت یا پلی استرن یک ماده سفید با تخلخل است که از فرایند پتروشیمی به وجود می آید. یونولیت با وزن پایین، مقاومت صوتی و حرارتی بالا چایگزینی مناسب برای مواد اولیه سنتی مانند سفال، بلوک و .. است.

جا به جایی و حمل و نقل یونولیت برای مصارف ساختمانی با توجه به وزن سبک آن مشکلی ندارد. یونولیت جایگزینی برای موقعیت های مختلف ساختمان است و جایگزینی یونولیت های سقفی در سیستم تیرچه- بلوک علاوه بر کاهش هزینه ها، باعث کاهش زمان کار نیز شده است.

اگر درباره علت جایگزینی یونولیت با مواد به کار رفته در ساختمان ها هنوز تردید دارید باید بدانید از دیگر مزایای استفاده از یونولیت، کاهش 30% مصرف بتن، مقاومت بالا در برابر آتش سوزی،  سهولت جابه جایی و حمل و نقل یونولیت برای مکان های مختلف ساختمان، سهولت در گچ گیری مناسب و بدون نیاز به رابیتس می باشد.

همه چیز درباره تولید یونولیت

اگر می خواهید بدانید که یونولیت چگونه ساخته می شود باید بدانید که از مشخصه های بارز یونولیت دانسیته ان است. دانسیته به معنای جرم واحد حجم هر چیزی است.

یونولیت هایی که در ایران تولید می شوند دانسیته 6 تا20 گیلوگرم متر مکعب هستند. با افزایش دانسیته یونولیت، فشردگی در یونولیت بالاتر رفته و در نتیجه یونولیتن سنگین تر خواهد شد. یونولیت های سقفی یا یونولیت دیواری با دانسیته 20یا بالاتر به یونولیت دانسیته معروف هستند.

مواو اولیه یونولیت یا پلی استایرن، استایرن(C 8 H 8) است که از نفت یا گاز طبیعی حاصل می شود و در اثر واکنش بین اتیلن (C 2 H 4) و بنزن (C 6 H 6) تشکیل می شود. بنزن از ذغال سنگ تولید می شود یا از نفت سنتز می شود.

استایرن یا توسط گرما و یا با یک آغازگر مانند بنزوئیل پراکسید پلیمری می شود. متوقف کردن پلیمریزاسیون دشوار است. اما می توان از مهارکننده هایی مانند اکسیژن، گوگرد یا کینول استفاده کرد. برای تشکیل سلولهای EPF با چگالی کم و ضخیم متصل شده، پلی استایرن ابتدا باید در آب معلق شود تا قطرات ایجاد شود.

یک عامل سوسپانسیون، مانند سولفات باریم ویژه رسوب یا کوپلیمرهای اکریلیک و اسید متاکریلیک و استرهای آنها (محصول آلی تشکیل شده از واکنش بین یک اسید و یک الکل)، سپس به آب اضافه می شود. همه به طور مشابه چسبناک هستند و برای بالا نگه داشتن قطرات در تلاش هستند و از چسبیدن آنها به یکدیگر جلوگیری می کنند.

دانه های پلی استایرن تولید شده توسط پلیمریزاسیون سوسپانسیونریز و سخت هستند. برای منبسط شدن آنها، از عوامل دمشی ویژه ای شامل پروپان، پنتان، متیلن کلراید و کلروفلوئورکربن ها استفاده می شود.

EPF نیز مانند تمام پلاستیک ها، از یک زنجیره پلیمری با وزن مولکولی زیاد تشکیل شده است. وزن یک مولکول معادل جرم آن است و با افزودن جرم اتمهای سازنده آن قابل محاسبه است. EPF یک پلیمر خطی است که واحد اصلی آن استایرن است (C 8 H 8) و جرم مولکولی آن 104 است  اما هنگامی که مانند پلاستیک به هم متصل شود، جرم آن می تواند بین 200000 تا 300000 باشد (زیرا یک زنجیره پلیمری می تواند حاوی تعداد نامحدودی پیوندهای مولکولی باشد پس جرم انتهایی را نمی توان تعیین کرد).

ابتدا استایرن با ترکیب اتیلن و بنزن ساخته می شود. بعد، استایرن تحت پلیمریزاسیون سوسپانسیون قرار می گیرد و با یک آغازگر پلیمریزاسیون ترکیب می شود، که با هم آن را به پلی استایرن تبدیل می کند.

هنگامی که یک زنجیره پلیمری به طول دلخواه تشکیل شد، تکنسین ها واکنش را با عوامل خنثی متوقف می کنند. سپس دانه های پلی استایرن تمیز شده و دانه های غیر عادی فیلتر می شوند. برای ساخت دانه های کوچک یونولیت، یک ماده دمنده به آن اضافه می کنند و دانه ها را اکسترود می کنند.

برای تولید EPF با سطح صاف، تراکم دانه ها قبل از انبساط، به طرز چشمگیری کاهش می دهند. سپس آنها را گرم کرده و منبسط می کنیم. قبل از اینکه به آنها اجازه دهید 24 ساعت مهلت داشته باشند تا بتوانند سرد و سفت شوند. سپس مواد در قالب شکل دلخواه ریخته می شوند.

مزایای خرید یونولیت از کارخانه یونولیت سازی

خرید هر محصولی از کارخانه یا کارگاه تولیدی ریسک تقلبی یا بی کیفیت بودن آن را کاهش می دهد. در مورد خرید یونولیت از کارخانه یونولیت سازی نیز این مورد صدق می کند. هم چنین خرید از کارخانه یونولیت سازی می تواند در کاهش هزینه های شما تاثیر داشته باشد. در خرید از سایت ایکس که در حوزه تولید یونولیت ساختمانی، سقفی و دیواری فعالیت می کند  با حذف واسطه و خرید مستقیم از تولید کننده، علاوه بر اطمینان از کیفیت یونولیت، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 254 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 14:35

همانطور که می دانید در هر خودرو انواع فیلتر مورد استفاده است. اما چهار فیلتر اصلی دارد: فیلتر کابین ، فیلتر روغن، فیلتر سوخت و فیلتر هوا . عملکرد همه این فیلترها فعال کردن جریان و تسهیل فرایند حرکت و گرفتن ناخالصی هایی مانند گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا و ناخالصی های موجود در سوخت یا کثیفی که در روغن موتور وجود دارد. می باشد. اگر فیلترهای خودرو به موقع تعویض نشوند ، به درستی کار نکرده و در نهایت، می تواند در کارکرد مکانیک موثر باشد. با تعویض فیلترها، خودرو کارآمدتر خواهد بود. بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم به فیلتر سوخت و این که این نوع فیلتر چه کاربردی دارد و فیلتر هوا چیست و به په علت باید آن را تعویض کرد:

فیلتر سوخت چیست و چه کاربردی دارد؟

فیلتر سوخت یا همان فیلتر بنزین از جمله قطعات کاربردی و مهم ماشین ها به حساب می آید. یک خودرو برای روشن نمودن موتور خود از بنزینی استفاده می کند که داخل باک قرار دارد ولی متاسفانه ناخالصی های ریزی همچون زنگ زدگی، ضایعات، تراشه های رنگ، خاک و دیگر ذرات آلاینده ای که…..فیلتر سوخت ناخالصی هایی مانند گرد و غبار، زنگ زدگی و ریزگرد موجود در سوخت را از بین می برد. با از بین بردن این آلاینده ها، فیلتر سوخت از انژکتورهای سوخت محافظت می‌کند و در حفظ عملکرد و ماندگاری موتور خودرو نقش اساسی دارد.

تمامی اتومبیل ها برای روشن شدن موتور خود از بنزینی استفاده می کنند که درون باک قرار دارد اما متاسفانه ناخالصی های ریز و کوچکی مانند زنگ زدگی، ضایعات، تراشه های رنگ، خاک و دیگر ذرات آلاینده ای که به دلیل آلوده بودن شلنگ های انتقال سوخت و یا کهنه بودن خود باک به وجود می آیند تاثیر بسیار بدی بر شیوه ی کارکرد موتور ماشین می گذارند. همه ی ناخالصی ها، ذرات و آلودگی ها باید فیلتر شده و جلوی آن ها گرفته شود تا بتوان از فرسودگی و خراب شدن پمپ سوخت و انژکتور ها جلوگیری کرد. فیلتر سوخت که به صافی سوخت نیز شناخته می شود همانطور که از نامش پیداست از ورود آلاینده های ریز نام برده شده به داخل موتور ماشین جلوگیری می کند. نحوه ی عملکرد فیلتر بنزین درون باک را به عملکرد فیلتر هوا نیز تشبیه می کنند چرا که هر دو ناخالصی های ریز را قبل از ورود به موتور مورد نظر فیلتر کرده و مانع عبور آن ها می شوند.

انواع فیلتر های سوخت یا درون مخزن سوخت شما یا در خط سوخت قبل از ریل سوخت قرار دارند. کار آن این است که اطمینان حاصل کنید که هرگونه آلودگی و زباله در داخل مخزن سوخت شما با انژکتورهای سوخت شما در تماس نباشد. اگر این وسایل به انژکتورهای شما می رسیدند ، ماشین شما به همان اندازه کارآمد نیست و عملکردی نیز ندارد. بهترین مکان برای جستجوی فواصل تعویض کتابچه راهنمای مالک شما است اما به طور کلی فیلترهای سوخت دارای فواصل جایگزینی ۴۵۰۰۰ – ۵۵،۰۰۰ کیلومتر هستند.

نحوه عملکرد فیلتر سوخت چگونه می باشد؟

سوخت در دو مرحله تصفیه میشود: ابتدا صافی پمپ و سپس صافی فیلتر ناخالصی ها را از سوخت جدا می سازد.

فیلتر های سوخت که عمل تصفیه را انجام میدهند عموما از نوع کاغذی هستند . بخش جدا کننده ی این فیلتر ها از نوعی کاغذ مخصوص ساخته شده و برای اینکه کارایی بیشتر و سطح موثرتری از فیلتراسیون را داشته باشند ،آن را به صورت چین دار ساخته و درون یک محفظه‌ی فلزی قرار می دهند . گرچه انواع دیگری از فیلتر ها مانند : فیلتر های نمدی و یا پارچه‌ای نیز وجود دارند، اما امروزه ساخت و استفاده از آن ها کم شده است. اندازه ی قطر منافذ کاغذ بکار رفته در فیلتر سوخت بسته به نوع کاربرد آن متفاوت است.

عواملی می تواند باعث انسداد تدریجی صافی فیلتر سوخت شود : ممكن است مقادیر زیادی زنگ و آشغال درون باك سوخت خودرو جمع شده باشد ، در باک خودرو تعرق طبیعی و رطوبت وجود دارد که باعث زنگ زدگی می شود ، در هر بار سوخت گیری ممکن است مواد زائدی وارد باک شود ، هرچه فیلتر سوخت دیرتر تعویض گردد، مواد زائد بیشتری درون آن جمع شده و به تدریج مانع از جریان بنزین به سوی موتور می شوند.

دلایل تعویض فیلتر سوخت

برای حفظ عملکرد موتور‌ اگر انواع فیلتر سوخت گرفتگی داشته باشد‌، می تواند جریان را کاهش داده و عملکرد آن را تضعیف کند زیرا در چنین حالتی موتور در طراحی سوخت دچار مشکل است. با وجود فیلتر مسدود شده، پمپ سوخت بسیار سخت تر عمل می کند و ممکن است در شروع فعالیت اتومبیل مشکلی داشته باشید یا متوجه شتاب ضعیف یا توقف شوید.

برای نگه داشتن قطعات خودرو در وضعیت خوب به دلیل عمل ساینده آن، خاک و آلودگی های موجود در سوخت می توانند باعث سایش سریع شده و به قطعات گران قیمت آسیب رسانده و حتی باعث خرابی پمپ سوخت و انژکتور شوند. برای اینکه اتومبیل به طور موثر کار کند، به انواع فیلتر خودرو توجه کنید و تعویض فیلتر سوخت را انجام دهید.

انواع فیلتر برای اطمینان از جریان هوای قوی تر از فیلترهای اصلی کاغذی طراحی و تولید شده اند. در F1 ، فیلترهای نمدی از بین رفتن فشار جریان هوا در عبور از فیلتر به حداقل می رسند. این روش بهترین شرایط را برای بهره برداری کامل از حداکثر قدرت تضمین می کند. بنابراین مزایای تعویض فیلتر کاغذ اصلی با فیلتر نمدی، با استفاده از همان فناوری و مواد مشابه فیلتر مشهود است.

انواع فیلتر سوخت

در حالت کلی دو نوع فیلتر بنزین وجود دارد که روش عملکرد هر دوی آن ها دقیقا به یک شکل است به گونه ای که بنزین توسط یک مدیای تصفیه رد می شود (اغلب این مدیا ها از یک کاغذ مخصوص ساخته شده اند) که همین مدیا تمامی آلاینده ها و ذرات ریز و کوچک را تصفیه کرده و مانع ورود آن ها به موتور خودرو می شود.

فیلتر بنزین کارتریجی : در فیلتر بنزین کارتریجی فیلتری درون نگهدارنده ی فلزی قرار گرفته است که می توان آن را عوض کرد. برای تعویض باید درب نگهدارنده را ابتدا جدا کرده و در نهایت فیلتر آن را تعویض نمود.

صافی سوخت فلزی یا پلاستیکی : این نوع فیلتر از محفظه ای پلاستیکی در اطراف یک فیلتر تصفیه طراحی و تولید شده است. این فیلتر به صورت جداگانه قابل تعویض نبوده و اگر شخصی قصد تعویض آن را داشته باشد مجبور است تا تمامی مجموعه را عوض نماید.

فیلتر سوخت از چه اجزایی تشکیل شده است؟

۱- فیلتر آب گیر

فیلتر آب گیر دارای یک پیاله یا کاسه شیشه ای در قسمت پایین خود است. از آنجایی که ذرات و مولکول های آب درشت تر و سنگین تر از مولکول های سوخت می باشند، لذا هنگام ورود به فیلتر از منافذ ریز آن عبور نکرده و وارد قسمت پایین فیلتر می شوند . آب های وارد شده به این قسمت به دلیل سنگین تر بودن از سوخت در قسمت پایین پیاله نشست می کنند. هنگام سرویس های روزانه و هنگام کار موتور، آب در داخل پیاله شیشه ای به صورت گلوله های قهوه ای رنگ به راحتی قابل رویت بوده و با باز کردن پیچ تخلیه می توان آنها را خارج نمود.

۲- فیلتر جمع آوری رسوبات

طرز کار و عملکرد این فیلتر نیز همانند فیلتر آب گیر است. فیلتر دارای یک کاسه رسوب عمیق می باشد. رسوبات و آب های موجود در سوخت، پس از گرفته شدن توسط فیلتر ها به علت سنگین بودن وارد قسمت پایین پیاله می شوند. رسوبات و آب های جمع آوری شده را می توان با بازکردن پیچ تخلیه خالی نمود.

۳- فیلتر با سنسور هشدار آب

در برخی فیلترها که فاقد پیاله شیشه ای هستند و یا بازدید پیاله آب گیر فیلتر به آسانی ممکن نیست، از یک سنسور الکتریکی هشدار دهنده وجود آب در پیاله فیلتر و سیستم سوخت رسانی استفاده می شود. سنسور یا حسگر وجود آب ، از طریق جریان الکتریکی باتری کار می کند ودر پایین پیاله جمع آوری آب فیلتر نصب می شود. در صورت وجود آب در پیاله فیلتر ، المنت سنسور تحریک شده از طریق جریان الکتریک

لامپ یا بوق هشدار دهنده وجود آب را روشن کرده و راننده یا اپراتور را از وجود آب در پیاله فیلتر آگاه می کند. در این صورت باید آب موجود در پیاله را تخلیه نمود.

۴- فیلتر های مجهز به هشدار دهنده گرفتگی

در این فیلتر ها یک کلید الکتریکی در قسمت بالای فیلتر و ورود سوخت قرار دارد. این کلید هنگام معمول بودن فشار سوخت ورودی در این قسمت از فیلتر، تحت فشار فنر خود بسته بوده و جریان الکتریکی هشدار قطع می باشد. حال اگر منافذ فیلتر گرفته شوند، جریان عبور سوخت از آنها به سختی صورت می گیرد این عمل باعث افزایش فشار(از جانب پمپ اولیه )در قسمت خروجی سوخت می شود . در اثر افزایش فشار بیش از حد معمول، سوپاپ به فشار فنر کلید الکتریکی غلبه کرده و جریان الکتریکی را برقرار می سازد. این برقراری جریان الکتریکی لامپ هشدار گرفتگی فیلتر را در پشت داشبورد راننده روشن می سازد که در این هنگام باید نسبت به تعویض فیلتر ها اقدام کرد.

۵- فیلتر های مجهز به گرمکن سوخت

در برخی موتورها پیشرفته و جدید از یک گرمکن سوخت ورودی به فیلتر استفاده شده است. این گرمکن ها توسط برق باتری (۱۲ یا ۲۴ ولت ، ۱۰۰ الی ۱۵۰ وات )کار می کنند. وظیفه گرمکن ها، گرم کردن سوخت ورودی به فیلتر هنگام پایین بودن درجه حرارت آن است. طرز کار این گرمکن ها بدین ترتیب است که وقتی درجه حرارت سوخت بیش از حد استاندارد عبور از فیلتر ومدارسوخت رسانی پایین باشد(در هوای سرد و زیر صفر و هنگامی که سوخت درآستانه یخ زدن و یا یخ زده است)، سنسور گرمکن جریان الکتریکی را به المنت گرمکن برقرار می کند. المنت گرمکن در این هنگام داغ شده(در حدمعقول) و با عبور سوخت از اطراف آن باعث بالا بردن درجه حرارت و روان شدن آن می گردد. بدین ترتیب از تشکیل کریستال های یخی و یا یخ زدن کامل سوخت جلوگیری شده و سوخت به راحتی از فیلتر و لوله های سوخت رسانی عبور می کند مقدار گرم شدن وطول کار گرمکن، بستگی به درجه حرارت سوخت و تشخیص آن از سوی سنسور دارد. با رسیدن درجه حرارت سوخت به حالت عادی، سنسور تحریک شده و دستور قطع و پایان کار المنت را می دهد. این گرمکن ها ممکن است در قسمت بالای فیلتر یا کنار قرار گیرند.

۶- فیلتر دارای صفحه پیش صافی

در برخی فیلترها ، در قسمت ورود سوخت به فیلتر اصلی و در قسمت بالای آن، یک صفحه فیلتر کننده با قطر منافذ حدود ۱۵۰ میکرون تعبیه شده است. این پیش فیلتر ذرات و ناخالصی های بزرگ سوخت را قبل از ورود آن به فیلتر اصلی جدا می کند. این فیلتر را هنگام سرویس ها ودر صورت گرفتگی می توان به راحتی از روی فیلتر باز کرده (محفظه آن به صورت پیچی روی فیلتر بسته می شود) و تمیز یا تعویض نمود.

۷- فیلتر مجهز به پمپ کمکی دستی

در برخی موتورهای جدید ، از فیلتر های سوخت مجهز به پمپ مقدماتی دستی در روی آنها استفاده شده است. از این فیلتر برای هوا گیری سریع و راه انداختن جریان سوخت در فیلتر و سیستم سوخت رسانی هنگام سرویس و تعویض فیلتراستفاده می شود. یا به کار انداختن این پمپ، جریان سوخت از طرف مکشی یا ورودی فیلتر کشیده شده و به داخل فیلتر و مدارسوخت رسانی پمپ می شود که باعث خالی کردن هوا یا هوا گیری سریع فیلتر سایر قسمت ها می گردد.

۸- فیلترهای دارای پمپ کمکی

این پمپ به عنوان یک پمپ مکمل و کمکی پمپ اولیه بروی فیلتر قرار می گیرد. پمپ هنگام پایین بودن فشار مدار سوخت رسانی (قبل از پمپ انژکتورو مابین پمپ اولیه و پمپ انژکتور)، به صورت الکتریکی به کار افتاده و مقدار افت جریان و فشار سوخت راجبران می کند. یکی از حالت های کم بودن فشار سوخت، هنگام استارت و ابتدای روشن شدن موتور است. در این هنگام پمپ به کار افتاده و تا رسیدن فشار مدار به حد عادی کمبود فشار را تامین می کند. این عمل پمپ کمکی به سریع روشن شدن موتور و کاهش آلاینده های خروجی کمک می کند.

فیلتر سوخت کثیف چه تاثیری بر عملکرد خودرو دارد؟

اگر فیلتر سوخت یا اصطلاحا صافی بنزین خودرو کثیف یا گرفته باشد باعث پایین بودن بازده موتور ، کثیفی انژکتور ها ، ریپ زدن خودرو هنگام روشن شدن، کاهش عمر پمپ بنزین و خرابی سنسور اکسیژن و حتی سوختن سوپاپ موتور خواهد شد.

هم چنین اگر در هنگام استارت زدن به خصوص هنگام استارت سرد، خودرو شما بد روشن می شود ممکن است علت آن کثیفی صافی بنزین باشد.

اگر فیلتر سوخت یا همان صافی بنزین خودرو شما کثیف باشید هنگام روشن کردن خودرو، موتور با اولین استارت بلافاصله بعد از باز شدن سوییچ روشن نمی شود و باید چند ثانیه صبر کنید تا فشار بنزین در ریل سوخت به میزان مناسب برسد و ممکن است مجبور شوید چند بار استارت بزنید.

صافی بنزین کثیف راندمان موتور را کاهش می دهد : با یک فیلتر سوخت کثیف، بازدهی و قدرت موتور خودرو شما تا میزان قابل توجهی پایین می آید و به همین دلیل کشش موتور کم می شود. در این شرایط دور موتور کندتر بالا می رود و این موضوع را هنگام راندن در سربالایی ها و یا استفاده از کولر احساس می کنید و در فصول گرم سال آمپر آب خودرو بالا می رود.

فیلتر سوخت را چه زمانی باید تعویض کنیم؟

کثیف بودن فیلتر بنزین باعث گرفتگی انژکتورها می شود و به همین دلیل بازدهی موتور به شدت کم شده و مصرف سوخت بالا می رود. در واقع فیلتر بنزین کثیف باعث می شود جرم و ذرات ریز از صافی آن عبور کرده و وارد انژکتور شوند و در نتیجه به مرور مسیر پاشش سوخت در انژکتور بسته شده و آن انژکتور از کار می افتد.
تغییر صدای پمپ بنزین که بلافاصله بعد از بازکردن سوییچ استارت شنیده می شود هم می‌تواند یکی از نشانه های کثیف بودن آن باشد. هر چند راننده ها اغلب به صدای پمپ سوخت عادت می کنند اما گرفتگی فیلتر سوخت باعث شنیده شدن صدای غیرطبیعی از آن می شود.با بروز این نشانه ها زمان تعویض فیلتر فرا رسیده است . تعویض به موقع‌ی این قطعه بسیار مهم و اثر بخش است.برای جلوگیری از آسیب های ذکر شده ، باید فیلتر خود را در زمان مناسب تعویض نمایید.

فیلتر هوا چیست؟

درست همانطور که انسان برای تنفس به اکسیژن احتیاج دارد، یک خودرو برای فرآیند احتراق به اکسیژن نیاز دارد. فیلتر هوا از رسیدن هرگونه حشره، گرد و غبار، ذرات ، شن و ماسه یا بقایای موتور جلوگیری می کند و از ترکیب خوبی از هوا و سوخت برای پشتیبانی از عملکرد اطمینان می دهد. فیلترهای هوا اتومبیل به شکل های مختلفی عرضه می شوند: پانل ها، دایره ای یا استوانه ای. آنها از یک ماده پلیسه دار ساخته شده اند که هوا را فیلتر می کند و ممکن است از پنبه، کاغذ مصنوعی یا فوم تهیه شود.

برای ایجاد قدرت هر موتور احتراق داخلی نیاز به هوا دارد. اگر فیلتر هوای موتور مسدود شده باشد، می تواند جریان هوا را به داخل موتور محدود کند که هیچ گونه مزایایی برای راندمان سوخت یا موتور شما ندارد. انواع فیلتر هوای موتور شما باید تقریباً ۲۵،۰۰۰ کیلومتر جایگزین شود ، اما سازنده شما دقیقاً مشخص می کند که چه مواردی باید جایگزین شما شود.

دلایل تغییر فیلتر هوا

برای عملکرد بهتر اتومبیل هنگامی که هوا وارد موتور می شود تمیز است، مخلوط سوخت و هوا از حداکثر توان پشتیبانی می کند. برای صرفه جویی در سوخت با اطمینان از احتراق خوب، میزان مصرف سوخت را کاهش دهید. برای جلوگیری از دود سیاه در صورت گرفتگی فیلتر هوا، احتراق سوخت ناقص است و منجر به دود اگزوز کثیف می شود، که این علامت بسیار بدی است.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 250 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 13:59

جمعه بازار پارکینگ پروانه محل تجمع بسیاری از هنرمندان و فروشندگانی است که از شهرهای مختلف برای فروش لوازم دست‌ساز هنری، اجناس آنتیک و بسیاری لوازم دیگر هر جمعه در پارکینگ پروانه گردهم می‌آیند. در ادامه همراه گلستانی ها باشید تا در این گزارش اختصاصی، تصاویری از این بازار دوست داشتنی ببینیم.

پارکینگ پروانه کجاست؟

این بازار بزرگ که از جاهای دیدنی تهران به شمار می‌رود، در خیابان جمهوری، پارکینگ پروانه قرار داشت و محلی برای عرضه و فروش صنایع دستی و لوازم آنتیک در تهران که هر جمعه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۶ عصر باز بود. البته طبق اعلام روابط عمومی شرکت نوسازی عباس آباد فروشندگان و هنرمندان پارکینگ پروانه از جمعه ۱۲ دی به‌صورت غیررسمی فعالیت خود را در محل باغ هنر اراضی عباس آباد از سر می‌گیرند.

اجناس پارکینگ پروانه

جمعه‌ها دیگر در این پارکینگ ماشینی پارک نمی‌شد، بلکه این فروشندگان بودند که بساط خود را پهن می‌کردند. این پارکینگ در سه طبقه به این جمعه بازار اختصاص داشت و هر طبقه از آن مختص فروش اجناس متفاوتی بود.

در طبقه اول اجناس آنتیک، عتیقه نو و دست‌دوم به فروش می‌رسید. در این طبقه شما می‌توانستید زیورآلات قدیمی، تابلوها، گرامافون، کتاب و عکس‌هایی که حس نوستالژی را در شما زنده می‌کنند، پیدا کنید.

طبقه دوم این پارکینگ به صنایع دستی و سنتی اختصاص داشت. لباس‌های سنتی، محصولات چرم، فیروزه‌کوبی و فرش‌های دستی در این طبقه به فروش می‌رسید.

در طبقه سوم این بازار غرفه‌های صنایع دستی قرار داشت. زیورآلات دست‌ساز، لباس و بسیاری اجناس رنگارنگ و زیبا را در این طبقه قرار داشتند.

این بازار یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی استان تهران در میان اهالی هنر و علاقه‌مندان به صنایع دستی به شمار می‌رود. برای اهالی پایتخت نیز این بازار در مرکز تهران از بازارهای اصلی خرید صنایع دستی و سنتی است. گردشگران خارجی نیز این بازار را یکی از بهترین بازارهای تهران برای گردش و خرید به شمار می‌آورند و در رسانه‌های گردشگری بسیاری از این جمعه بازار به عنوان بهترین بازار تهران نام برده شده است.

برچسب ها: جمعه بازار پارکینگ پروانه , آدرس پارکینگ پروانه با مترو, دیدنی های تهران , جاهای دیدنی تهران, بهترین دیدنی های تهران , مراکز خرید تهران , آدرس جدید پارکینگ پروانه

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 13:57

ستاجران در کنار اجاره‌هایی سنگینی که باید هر ماه پرداخت کنند و جابه‌جایی‌های پر هزینه، حالا قانون نیز کنار مالکان قرار گرفته تا این بخش از جامعه هر روز را با فشار بیشتری سپری کنند. با مصوبه‌های پی‌درپی وزارت راه و شهرسازی مستاجران این روزها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند. این در حالی است که بازار مسکن وضعیت خوبی ندارد. در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد که قراردادهای اجاره مسکن به طور اتوماتیک یکسال تمدیدی شود. یعنی برای تمدید قراردادهای اجاره نیازی نیست مردم به بنگاه‌های املاک مراجعه کنند.

اما بر اساس اظهارات وزیر راه و شهرسازی تحت شرایطی مالکان می‌توانند قرارداد مستاجران خود را تمدید نکنند:

  • اگر مستأجر وظایفش را طبق قرارداد انجام نداده
  • بعد از تمدید اجاره افزایش اجاره مسکن را پرداخت نکرده باشد
  • مالک خانه را فروخته است
  • اگر مالک پروانه احداث گرفته و می‌خواهد ملک خود را تعمیر کند و یا تعمیرات اساسی انجام دهد.
  • اگر مستأجر به شیوه‌ای ضرر و زیان به مالک وارد کرده باشد
  • شرایط متعارف را در آن ملک رعایت نکرده باشد
  • موجب شکایت افراد ساکن در آن ساختمان باشد

آنطور که در این مصوبه آمده برای این که مالکی مستاجر خود را بیرون کند باید یکی از این شرایط بالا را داشته باشد و مراجع صالحه آن را تایید کنند. در واقع با رأی این مراجع بین مالک و مستأجر تعیین تکلیف می‌شود.

اما نکته قابل توجه این است که همین مراجع صالحه نیز در کنار مالکان هستند.

قانون مقابل مستاجران است

اما گزارشی‌هایی رسیده که نشان می‌دهد که برخی از مالکان قرارداد مستاجران خود را با شرایطی که گفته شده تمدید نمی‌کنند. در واقع به نظر می‌رسد که یکی از دلایل عدم تمدیدها میزان افزایش اجاره‌بهاست.

ستاد ملی مقابله با کرونا سقف مجاز افزایش اجاره‌بها امسال را همان نرخ پارسال اعلام کرد؛ یعنی اجاره‌ها باید در تهران ۲۵ درصد، سایر کلان‌شهرها ۲۰ درصد و دیگر شهرها ۱۵ درصد افزایش یابد.

بازار اجاره مسکن طبق مصوبه ستاد ملی کرونا پیش نمی‌رود و مالکان افزایش قیمتی که خودشان می‌خواهند را اعمال می‌کنند. گزارش‌های غیررسمی نشان می‌دهد که برخی از صاحبخانه‌ها در تهران اجاره را تا بیش از ۵۰ درصد نیز بالا برده‌اند.

بانک مرکزی هم اعلام کرده که در اردیبهشت امسال اجاره‌بها نسبت به پارسال در تهران ۳۲.۶ درصد و در دیگر مناطق شهری ۳۶.۳ بوده است.

خرید و فروش ملک

مهارت داشتن در خرید و فروش املاک در مدت زمان کوتاه و بازاریابی در این شغل یک استعداد ذاتی و نهادینه در هر فرد نیست ، این مهارت با آموزش و تجربه بدست می آید.  امروزه با فراهم شدن بستر های فضای مجازی امکان خرید و فروش ملک برای هر شخص به صورت مستقل فراهم شده است و هر فرد حتی با دانش کم می تواند وارد این حوزه شود. سایت های درج آگهی املاک و مستغلات در دهه اخیر بسیار مورد استقبال واقع شده اند.

از طرفی با افزایش استفاده روزانه از موبایل و اینترنت، اولین جایی که افراد به دنبال رفع نیاز خود هستند، فضای آنلاین و سایت های اینترنتی است. از این رو ثبت آگهی در سایت های املاکی از راه های موثر در خرید و فروش املاک و مستغلات است.

سایت درج آگهی چانچو

سایت درج آگهی چانچو نیز با توجه به نیاز های همه افراد جامعه در این حوزه فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. شما می توانید با درج آگهی خود حال چه مالک یا بنگاه باشید، بسیار سریع خریدار واقعی خود را پیدا کنید و با در نظر داشتن موارد امنیتی وارد معامله شوید.

,, ,

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 231 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 13:52

فايبرسمنت برد طرح چوب گزينه بسيار مناسبي جهت نماي ساختمانهاي ويلايي و همچنين نماي ساختمانهاي شهري است . به خاطر دوام و ماندگاري فايبرسمنت برد در مقايسه با چوب فراوري شده يا ترموود و همچنين قيمت بسيار مناسب تر از چوب طبيعي اقبال بسيار گسترده ايي از اين محصول گرديده است . فايبرسمنت برد طرح چوب در ابعاد ۲۰ سانتي متر عرض و ۸ ميلي متر ضخامت و ۲٫۴ متر طول توليد مي گردد.

روش نصب فایبرسمنت طرح چوب

فایبرسمنت برد طرح چوب به دو روش کرکره ای یا سایدینگ تخت یا فِلت بر روی نما اجرا می شود.

روش نصب کرکره ای فایبرسمنت

در این روش صفحات به صورت شیب دار و هم پوشانی مناسب روی زیر سازی نصب می شوند. اکثرا برای اقلیم های مرطوب و کاربری ویلایی از این روش استفاده می کنند. یکی از مزایای این سیستم پنهان شدن کامل پیچ ها در زیر قسمت هم پوشانی می باشد.

نبایدهای فایبرسمنت برد طرح چوب

روش نصب تخت فایبرسمنت

در این روش با استفاده از پروفیل گالوانیزه A بین صفحات فایبرسمنت را درز بندی کرده و صفحات سیمانی الیاف دار به صورت تخت نصب می شوند. این مدل از نصب شباهت زیادی به نمای ترمو وود و چوب طبیعی دارد و برای اقلیم های مرطوب با استفاده از (ماستیک پلی اورتان) لبه بالایی صفحات را آب بندی می کنند.

 

نبایدهای فایبرسمنت برد طرح چوب

با توجه به مصرف روز افزون فایبر سمنت برد در نمای ساختمان های ویلایی و شهری و کمبود نیروی متخصص جهت نصب صحیح این محصول در اکثر اوقات مجریان اصول اولیه را در اجرای فایبر سمنت برد رعایت نمیکنند . از این رو برانیم که با ارائه جزئیات اجرایی صحیح از بروز مشکلات ناشی از کمبود اطلاعات فنی بکاهیم .

عدم رعایت همپوشانی در اجرای فایبر سمنت برد

یکی از مهمترین مشکلات رایج در اجرای فایبر سمنت برد عدم رعایت همپوشانی و در نتیجه عدم تامین فاصله پیچ از لبه یا دیده شده پیچ ها است.
مقدار همپوشانی فایبر سمنت برد طرح چوب در روش سایدینگ از چند وجه دارای اهمیت است . اولین مورد در خصوص جلوگیری از حرکت آب به پشت فایبرسمنت برد است . اگر مقدار همپوشانی کم باشد امکان نفوذ آب مخصوصا در اقلیم های شمالی که بارشهای شدید و کج باران دارند وجود دارد . مسئله بعدی فاصله پیچ از لبه ی سمنت برد است . این مقدار نبایستی از دو سانتی متر کمتر باشد . بنابر این مقدار همپوشانی بایستی طوری در نظر گرفته شود که فاصله پیچ تامین شود و در ضمن پیچ دیده نشود . این مقدار به طور متوسط بین دو تا سه سانتی متر می باشد .

مشکلات رایج در اجرای فایبرسمنت طرح چوب

  1. اجرای فایبرسمنت روی قوطی آهنی
  2. عدم رعایت هم پوشانی و در نتیجه عدم تامین فاصله پیچ از لبه یا دیده شدن پیچ ها
  3. عدم توانایی اجرای صحیح کنج ها و برگشت های نما در محل بازشوها و پنجره ها
  4. عدم اجرای ورق های سمنت برد به صورت آجر چین که باعث باز شدن درزها و زشتی نمای اجرا شده میگردد.
  5. عدم رعایت فاصله بین پنل ها در محل سر به سر شدن و همچین عدم قرارا گیری سازه پشت محل درز و عدم اجرای چسب پلی اورتان در محل درز

اجرای فایبرسمنت طرح چوب با مدرن سازان رادیس

مدرن سازان رادیس با کادری مجرب و متخصص سعی در اجرای تخصصی و صحیح این نما و از بین بردن مشکلات ناشی از پس از نصب این نما دارد. تیم مهندسی مدرن سازان رادیس طرح دلخواه شما را با رعایت کامل اصول و استانداردهای ساز و کار خشک فایبر سمنت برد و کی پلاس اجرا می کنند. تیم فروش مدرن سازان رادیس با بروزترین قیمت ها و تخفیف های ویژه پاسخگوی شما در تمام ساعات شبانه روز هستند.

شرکت مدرن سازان رادیس این اطمینان را به شما می دهد که فایبر سمنت، نمای خانه شما را متحول خواهد کرد. این محصول، یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در نمای ساختمان است.  شما می توانید برای کسب اطلاعات مربوط به شروع کار با فایبرسمنت با شرکت مدرن سازان رادیس که نماینده انحصاری فروش و اجرای فایبرسمنت و تولید کننده فایبرسمنت برد در ایران می باشد در ارتباط باشید . همچنین می توانید برای مشاهده نمونه های ارائه شده نمای فایبرسمنت و دریافت قیمت فایبرسمنت به آدرس اینترنتی www.radiscompany.com  مراجعه فرمایید.

همین امروز با ما تماس بگیرید و از مشاوه های رایگان مجموعه رادیس بهره مند شوید ، کارشناسان ما در تمامی ساعات شبانه روز پاسخ گوی شما عزیزان هستند.

 

معرفی پروژه های ساختمانی...
ما را در سایت معرفی پروژه های ساختمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : هاجر افشنگ بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 13:49

خبرنامه